grizleyd Napisano 26 Wrzesień 2009 Share Napisano 26 Wrzesień 2009 Witam Przerabiam tutorial dolaczony do 3dsMax 2010 \normal_bump_map\Pavers.max Wszystko ładnie sie renderuje (do tego miejsca doszedłem) Ale co zrobic aby miec podglad normal mapy w viewporcie terez jest płasko griz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_fgdf Napisano 26 Wrzesień 2009 Share Napisano 26 Wrzesień 2009 Musisz chyba użyć shaderów directx (poczytaj w helpie -> materiały) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 26 Wrzesień 2009 Share Napisano 26 Wrzesień 2009 Dokładnie to masz to to w parametrach materiałów w sekcji DirectX Manager skąd wybierasz "metal bump9". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się