imprecis Napisano 9 Kwiecień 2004 Napisano 9 Kwiecień 2004 Jak do tego dziadostwa użyć IK ?? Mam gigantyczny problem ze stworzeniem do tego mecha IK, ponieważ jak wiele osób zauważyło ma on nietypowa budowe nóg, w zwiazku z tym jak przypisuje IK przypisuje mi sie ono odwrotnie, poniewaz nogi sa nietypowo ustawione, i przez to przypisuje mi sie zle point do sledzenia Swivel Angle w Goalu oraz nogi sie dziwnie wykrecaja... Jak sie pozbyc tegoz problemu ?? Aha typ IK to HI Solver....
ZOMO Napisano 9 Kwiecień 2004 Napisano 9 Kwiecień 2004 Nie wiem czy akurat az tak dzwinie sa te nogi, wstaw w nie kosci pamietajac o tych malych na poczatku i koncu, polacz je w HI IK i voila ...
Kris_R Napisano 19 Kwiecień 2004 Napisano 19 Kwiecień 2004 Możesz też uzyc dwóch kontrolerów niezależnych... pierwszy dla \"kolana\" a drugi dla \"kostki\"... unikniesz wtedy dziwnych wygięć o których piszesz i zyskasz dodatkową kontrolę...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się