Napisano 9 Kwiecień 200421 l Jak do tego dziadostwa użyć IK ?? Mam gigantyczny problem ze stworzeniem do tego mecha IK, ponieważ jak wiele osób zauważyło ma on nietypowa budowe nóg, w zwiazku z tym jak przypisuje IK przypisuje mi sie ono odwrotnie, poniewaz nogi sa nietypowo ustawione, i przez to przypisuje mi sie zle point do sledzenia Swivel Angle w Goalu oraz nogi sie dziwnie wykrecaja... Jak sie pozbyc tegoz problemu ?? Aha typ IK to HI Solver....
Napisano 9 Kwiecień 200421 l Nie wiem czy akurat az tak dzwinie sa te nogi, wstaw w nie kosci pamietajac o tych malych na poczatku i koncu, polacz je w HI IK i voila ...
Napisano 19 Kwiecień 200420 l Możesz też uzyc dwóch kontrolerów niezależnych... pierwszy dla \"kolana\" a drugi dla \"kostki\"... unikniesz wtedy dziwnych wygięć o których piszesz i zyskasz dodatkową kontrolę...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto