Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mech.jpg

 

Jak do tego dziadostwa użyć IK ??

Mam gigantyczny problem ze stworzeniem do tego mecha IK, ponieważ jak wiele osób zauważyło ma on nietypowa budowe nóg, w zwiazku z tym jak przypisuje IK przypisuje mi sie ono odwrotnie, poniewaz nogi sa nietypowo ustawione, i przez to przypisuje mi sie zle point do sledzenia Swivel Angle w Goalu oraz nogi sie dziwnie wykrecaja... Jak sie pozbyc tegoz problemu ??

 

Aha typ IK to HI Solver....

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy akurat az tak dzwinie sa te nogi, wstaw w nie kosci pamietajac o tych malych na poczatku i koncu, polacz je w HI IK i voila ...

Napisano

Możesz też uzyc dwóch kontrolerów niezależnych... pierwszy dla \"kolana\" a drugi dla \"kostki\"... unikniesz wtedy dziwnych wygięć o których piszesz i zyskasz dodatkową kontrolę...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności