Napisano 7 Październik 200915 l Czesc. (ceny sa w funtach, bo jestem na studiach w anglii - tam tez bede kupowal) Szukam laptopa z dobra karta graficzna i trafilem na ten model : http://h10010.www1.hp.com/wwpc/uk/en...3-3985026.html czyli Hp pavilion dv6-1299ea - artist edition. Ma on genialna karte graficzna, ktora generalnie przewyzsza o 1/3 wydajnosciinne karty w cenie 500-700£, dlatego dziwi mnie dlaczego jest taki tani? - 586£ na www.shop.co.uk - 626£ na www.SystemsAssurance.com - 659£ na www.amazon.co.uk Dla porownania - laptopy asusa w cenie 500-700£ sa duzo gorsze. Jest cos czego w nim nie dostrzegam, jakas ukryta wada? (oczywiscie zdaje sobie sprawe z okropnego designu) Konretniej - jestem grafikiem 3d, i dlatego potrzebuje mocnej karty graficznej. Nie obchodzi mnie wielkosc ekranu (bo kupuje monitor), ani slaba bateria (bo najczesciej bede dzialac na zasilaczu). I prosze, nie odpowiadajcie w stylu 'dlaczego wiec nie kupisz PC?' - po prostu potrzebuje laptopa, i tyle. Z gory dzieki za odpowiedz.
Napisano 7 Październik 200915 l moze dlatego ze ma turiona - nie wiem jak z wydajnością ale chyba to starsza konstrukcja niż core2duo -sam dawno temu miałem kupic lapa z turionem i też pamietam ze był tani. Pozatym dysk 5400 raczej niekorzystnie wpłynie na wydajność w pracy przy 3d. Ekran też słaby( no ale to nie ma dla ciebie znaczenia) 1366 x 768 to troche malo jak na "artist edition" . Ogólnie to sam mam nienajlepsze zdanie o laptopach HP(wyrywajace sie zawiasy itp.)
Napisano 7 Październik 200915 l Jeśli już siedzisz w UK, to bierz DELL'a i się nawet nie zastanawiaj, bo dostaniesz go taniej niż w Polsce a sprzęt nieporównywalnie lepszy od Pavilionów HP, które są przede wszystkim laptopami przewidzianymi do domowej rozrywki. Tutaj masz przykładową konfigurację DELL'a XPS 16 (15,6") Pozdr
Napisano 8 Październik 200915 l Paviliony z mojego doświadczenia się strasznie gzreją co prowadzi do wysypki i restartu :(