Gość kakaku Napisano 9 Październik 2009 Share Napisano 9 Październik 2009 (edytowane) Od razu przepraszam za 2 prawie identyczny wątek, ale tamten został zamknięty, a chcę ten model skończyć i być poże zrobić jakąś scenę. Pomóżcie coś zrobić z materiałami i renderem. i jeszcze referka (duże) http://img242.imageshack.us/img242/4200/2009audir852fsiquattroe.jpg Edytowane 10 Październik 2009 przez kakaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 pierwsze pytanie, vray?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kakaku Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 Tak , 3DS MAX + Vray zapomniałem napisać:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 Ustaw w V-rayu: 1.Antyaliasing filter: Mitchel-Netravali 2.V-ray indirect illumination:secoundary bounces daj na light cashe 3.V-ray irradance map ustaw na: very hight (zwiększ Hsph-subdivs na jakieś 120) 4.V-ray system: render region division ustaw na 64 5.Wyrenderuj powinno zniknąć to smurzenie na drugim obrazku. Nie wiem jaki masz sprzęt to co podałem to chwile mieli.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noted Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 Noise trenshold czy jakos tak w settings ustaw na 0,001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 bbandi niepotrzebnie, mozna prosciej, tylko pytanie czy wogole jest tu zastosowane gi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kakaku Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 (edytowane) plasti gi jest, jakies tam w ciemno ustawiane ,ale jest:P bbandi i noted zastosowałem się do wskazówek, z małą zmianą , V-ray irradance map ustawiłem na high, a Hsph-subdivs na 70. Nie mam pixarowskiego kompa, i jutro wyrenderuje tak jak powiedzieliście. Narazie taki up: Edit: Poprzez zasufiony komp rendering takiego obrazu trawałby u mnie jakieś 40h, wiec raczej nie zobacze jaki byłby efekt...:( Edytowane 12 Październik 2009 przez kakaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się