Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Od razu przepraszam za 2 prawie identyczny wątek, ale tamten został zamknięty, a chcę ten model skończyć i być poże zrobić jakąś scenę. Pomóżcie coś zrobić z materiałami i renderem.

 

r8enginerendermtl.jpg

 

r8enginerendermtl2.jpg

 

i jeszcze referka (duże)

 

http://img242.imageshack.us/img242/4200/2009audir852fsiquattroe.jpg

Edytowane przez kakaku

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak , 3DS MAX + Vray

 

zapomniałem napisać:P

Napisano

Ustaw w V-rayu:

1.Antyaliasing filter: Mitchel-Netravali

2.V-ray indirect illumination:secoundary bounces daj na light cashe

3.V-ray irradance map ustaw na: very hight (zwiększ Hsph-subdivs na jakieś 120)

4.V-ray system: render region division ustaw na 64

5.Wyrenderuj powinno zniknąć to smurzenie na drugim obrazku.

Nie wiem jaki masz sprzęt to co podałem to chwile mieli.pozdro

Napisano

Noise trenshold czy jakos tak w settings ustaw na 0,001

Napisano

bbandi niepotrzebnie, mozna prosciej, tylko pytanie czy wogole jest tu zastosowane gi

Napisano

plasti gi jest, jakies tam w ciemno ustawiane ,ale jest:P

bbandi i noted zastosowałem się do wskazówek, z małą zmianą , V-ray irradance map ustawiłem na high, a Hsph-subdivs na 70. Nie mam pixarowskiego kompa, i jutro wyrenderuje tak jak powiedzieliście. Narazie taki up:

 

r8renderhigh70.jpg

 

Edit: Poprzez zasufiony komp rendering takiego obrazu trawałby u mnie jakieś 40h, wiec raczej nie zobacze jaki byłby efekt...:(

Edytowane przez kakaku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności