Flasher49 Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 (edytowane) Witam jestem tu nowy i dopiero zaczynam swoja przygodę z 3ds max. Zaczynam robić tutoriale z helpa planetki już zrobiłem ale na szachach stanąłem nie wiem jak zaokrąglić linie po obrysowaniu polowy figury. Poradzicie coś? Edytowane 10 Październik 2009 przez Flasher49
indian Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 zaznaczasz wertex'a którego chcesz zaokrąglić, klikasz PPM na niego i klikasz bezier 1
Flasher49 Napisano 10 Październik 2009 Autor Napisano 10 Październik 2009 I co do każdego vertexa tak mam robić? Nie ma jakieś szybszej metody?
indian Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 zaznaczasz wszystkie i PPM i na nie bezier
kamil.ochel Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 w ogole to przy rysowaniu splajna zaznacz sobie w panelu po prawej w rolecie drag (czy tam jakis hold) opcje bezier. teraz jak będziesz rysował to tam gdzie chcesz miec zaokrąglonego vertexa to klikasz i pzeciągasz zamiast samego klikania
Raju Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Ja odpowiedz na Twoje pytanie sformulowalbym tak (gdyz tak je rozumiem) - kliknij na vertex, ktory chcesz wygladzic, wejdz w zakladke Vertex po prawej, w polu edycji i poszukaj opcji Fillet. Podzieli to vertex na dwa i tym samym zaokragli nieco linie. Jesli zle zrozumialem pytanie - przepraszam.
Rekomendowane odpowiedzi