Napisano 10 Październik 200915 l Witam jestem tu nowy i dopiero zaczynam swoja przygodę z 3ds max. Zaczynam robić tutoriale z helpa planetki już zrobiłem ale na szachach stanąłem nie wiem jak zaokrąglić linie po obrysowaniu polowy figury. Poradzicie coś? Edytowane 10 Październik 200915 l przez Flasher49
Napisano 10 Październik 200915 l zaznaczasz wertex'a którego chcesz zaokrąglić, klikasz PPM na niego i klikasz bezier
Napisano 10 Październik 200915 l Autor I co do każdego vertexa tak mam robić? Nie ma jakieś szybszej metody?
Napisano 10 Październik 200915 l w ogole to przy rysowaniu splajna zaznacz sobie w panelu po prawej w rolecie drag (czy tam jakis hold) opcje bezier. teraz jak będziesz rysował to tam gdzie chcesz miec zaokrąglonego vertexa to klikasz i pzeciągasz zamiast samego klikania
Napisano 10 Październik 200915 l Ja odpowiedz na Twoje pytanie sformulowalbym tak (gdyz tak je rozumiem) - kliknij na vertex, ktory chcesz wygladzic, wejdz w zakladke Vertex po prawej, w polu edycji i poszukaj opcji Fillet. Podzieli to vertex na dwa i tym samym zaokragli nieco linie. Jesli zle zrozumialem pytanie - przepraszam.