Flasher49 Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 (edytowane) Witam jestem tu nowy i dopiero zaczynam swoja przygodę z 3ds max. Zaczynam robić tutoriale z helpa planetki już zrobiłem ale na szachach stanąłem nie wiem jak zaokrąglić linie po obrysowaniu polowy figury. Poradzicie coś? Edytowane 10 Październik 2009 przez Flasher49 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 zaznaczasz wertex'a którego chcesz zaokrąglić, klikasz PPM na niego i klikasz bezier 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flasher49 Napisano 10 Październik 2009 Autor Share Napisano 10 Październik 2009 I co do każdego vertexa tak mam robić? Nie ma jakieś szybszej metody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 zaznaczasz wszystkie i PPM i na nie bezier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 w ogole to przy rysowaniu splajna zaznacz sobie w panelu po prawej w rolecie drag (czy tam jakis hold) opcje bezier. teraz jak będziesz rysował to tam gdzie chcesz miec zaokrąglonego vertexa to klikasz i pzeciągasz zamiast samego klikania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raju Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 Ja odpowiedz na Twoje pytanie sformulowalbym tak (gdyz tak je rozumiem) - kliknij na vertex, ktory chcesz wygladzic, wejdz w zakladke Vertex po prawej, w polu edycji i poszukaj opcji Fillet. Podzieli to vertex na dwa i tym samym zaokragli nieco linie. Jesli zle zrozumialem pytanie - przepraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi