Dor Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 Mam plane'a podzielonego na 600 quadów - każdy jest osobnym elementem. Chciałbym, żeby niewidzialna kula rozwaliła tego plane'a na właśnie 600 quadów. Mój problem polega na tym, że dzielę tego plane'a na osobne obiekty i tak mogę zrobić potrzebną symulacje, ale pojawia się problem - framerate totalnie spada, Max słabo sobie radzi przy większej liczbie obiektów, nawet jeśli trójkątów na scenie jest niewiele ~ 1200. Czy można zrobić tak, żeby reactor przy animacja traktował elementy jednego obiektu jako osobne obiekty w symulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się