Skocz do zawartości

Reactor - symulacja elementów


Dor

Rekomendowane odpowiedzi

Mam plane'a podzielonego na 600 quadów - każdy jest osobnym elementem. Chciałbym, żeby niewidzialna kula rozwaliła tego plane'a na właśnie 600 quadów.

 

Mój problem polega na tym, że dzielę tego plane'a na osobne obiekty i tak mogę zrobić potrzebną symulacje, ale pojawia się problem - framerate totalnie spada, Max słabo sobie radzi przy większej liczbie obiektów, nawet jeśli trójkątów na scenie jest niewiele ~ 1200.

 

Czy można zrobić tak, żeby reactor przy animacja traktował elementy jednego obiektu jako osobne obiekty w symulacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności