Gość Baroom Napisano 28 Październik 2009 Share Napisano 28 Październik 2009 Witam na forum, mam problem przy pierwszym modelowaniu. Uczę się dopiero, ale porwałem się na samochód :) Jak uzyskać kąty proste (około 90st.) przy dodaniu TurboSmooth? Zrobiłem lampy w samochodzie ale wygładza je. Taki sam problem z ramką szyby. Krawędzie zrobiłem champferem i już są w miarę ostre (na zdjęciu jeszcze wygładzone), ale nie wiem jak ugryźć te kąty. Na jakimś tutorialu widziałem, że ktoś łączył linie z pomocą edge -> cut. Ale próbuję i dalej nic. Mógłby ktoś z Was zaznaczyć co i jak mam zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 28 Październik 2009 Share Napisano 28 Październik 2009 na czerwono zaznaczone krawędzie potraktuj chamferem z małą watością, a zielone z troszku większą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 28 Październik 2009 Share Napisano 28 Październik 2009 Uczę się dopiero, ale porwałem się na samochód :) tak jak 90% ludzi ktorzy tu przychodza z podobnymi problemami :) http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/polygon_modeling_5_techniques_1/ reszta tutkow o polymodelingu tego pana tez ci sie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebx Napisano 29 Październik 2009 Share Napisano 29 Październik 2009 Moze sproboj uzyc zamiast turbosmotha ,meshsmotha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi