Gość Baroom Napisano 28 Październik 2009 Napisano 28 Październik 2009 Witam na forum, mam problem przy pierwszym modelowaniu. Uczę się dopiero, ale porwałem się na samochód :) Jak uzyskać kąty proste (około 90st.) przy dodaniu TurboSmooth? Zrobiłem lampy w samochodzie ale wygładza je. Taki sam problem z ramką szyby. Krawędzie zrobiłem champferem i już są w miarę ostre (na zdjęciu jeszcze wygładzone), ale nie wiem jak ugryźć te kąty. Na jakimś tutorialu widziałem, że ktoś łączył linie z pomocą edge -> cut. Ale próbuję i dalej nic. Mógłby ktoś z Was zaznaczyć co i jak mam zrobić?
indian Napisano 28 Październik 2009 Napisano 28 Październik 2009 na czerwono zaznaczone krawędzie potraktuj chamferem z małą watością, a zielone z troszku większą
mirach Napisano 28 Październik 2009 Napisano 28 Październik 2009 Uczę się dopiero, ale porwałem się na samochód :) tak jak 90% ludzi ktorzy tu przychodza z podobnymi problemami :) http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/polygon_modeling_5_techniques_1/ reszta tutkow o polymodelingu tego pana tez ci sie przyda
sebx Napisano 29 Październik 2009 Napisano 29 Październik 2009 Moze sproboj uzyc zamiast turbosmotha ,meshsmotha
Rekomendowane odpowiedzi