BobbyPeru Napisano 29 Październik 2009 Napisano 29 Październik 2009 W poprzednich wersjach Maxa robiłem coś takiego, że do slotu Bump aplikowałem shader Normal Bump i w nim wskazywałem plik z mapą normalnych. Jeszcze w edytorze materiałów była jakaś opcja do włączenia wyświetlania materiału jako shader DirectX. Teraz tej opcji nigdzie nie widzę, i nie widzę też we viewporcie normal mapy. Próbowałem też aplikować obiektowi materiał "DirextX Shader" zamiast Standard, ale wtedy cały obiekt staje się biały (próbowałem shaderów DiffuseBump i RTTNormalMap). Oczywiście mam włączone Hardware Shading.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się