Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Robię sobie w jednym projekcie urbanistykę - jak to w kwartałach starej zabudowy - wszystko krzywe i pod kątem, a zależy mi na tym, żeby siatki budynków były czyste i proste ;)

Czy jest jakiś sposób, żeby przesuwać vertexy nie wzdłuż osi XYZ a wzdłuż np krawędzi obiektu (żeby były kontynuacją krawędzi w tym samym kierunku?) - trochę jak cadowskie Polar Tracking?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w edit poly shift+x, bodajze edge constraint to sie zwie. Jesli mowisz o maxie oczywiscie.

Napisano
  • Autor

o maxie - si :)

dzięki ogromne - o to chodziło :)

 

edit:

ta opcja o której napisał Mirach dotyczy już istniejącej krawędzi... a jej "wirtualne" przedłużenie? ;) czyli przesuwamy vertex poza istniejącą siatkę ale wzdłuż jej linii?...

Edytowane przez Lorilay

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności