Napisano 4 Listopad 200915 l Robię sobie w jednym projekcie urbanistykę - jak to w kwartałach starej zabudowy - wszystko krzywe i pod kątem, a zależy mi na tym, żeby siatki budynków były czyste i proste ;) Czy jest jakiś sposób, żeby przesuwać vertexy nie wzdłuż osi XYZ a wzdłuż np krawędzi obiektu (żeby były kontynuacją krawędzi w tym samym kierunku?) - trochę jak cadowskie Polar Tracking?
Napisano 4 Listopad 200915 l w edit poly shift+x, bodajze edge constraint to sie zwie. Jesli mowisz o maxie oczywiscie.
Napisano 4 Listopad 200915 l Autor o maxie - si :) dzięki ogromne - o to chodziło :) edit: ta opcja o której napisał Mirach dotyczy już istniejącej krawędzi... a jej "wirtualne" przedłużenie? ;) czyli przesuwamy vertex poza istniejącą siatkę ale wzdłuż jej linii?... Edytowane 5 Listopad 200915 l przez Lorilay