Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam problem z mapowaniem a mianowicie zrobiłem sobie prostokątną mapke z barwami i teraz nanoszę ją na element, ale mi taka linie pokazuje na środku i obojetnie czy obracam textura to ona pozostaje zna ktoś jakiś sposób jak to zmapować porządnie?.

Tutaj opis problemu:

http://img4.imageshack.us/img4/6122/71215189.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 841
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Linia ktora jest wskazana to zakonczenie tekstury ,rozciągnij troszke teksture a linia pewnie zniknie

Napisano
  • Autor

Sebx niestety nie zniknie już mi tu Kliment napisał że uvr-a trza użyć siatke rozłożyć do pliku, następnie photoszop. Ale tutka muszę poszukać co i jak dokładnie.

 

OOOOOOO znalazłem takie cudo fajnie opisane trza bedzie dokładnie prześledzić może się komus przyda jeszcze:

http://waylon-art.com/uvw_tutorial/uvwtut_01.html

Edytowane przez bbandi

Napisano

jesli mapujesz cylindrem to proponuje dobrze zrobic mape - tak zeby 2 naprzeciwlegle boki pasowaly do siebie jak zlaczysz je po skopiowaniu ( czyli lewy do prawego i odwrotnie ) .. teraz pewnie nie pasuja wiec jest ta krawedz

 

ale mimo to brzydkie mapowanie jest na przedniej czesci "cylindra" wiec uvmmap to zla metoda

Napisano
  • Autor

Delf77 właściwie możliwe spróbuję spasować mape, bo zrobiłem w ps-ie te plamy po krawędziach i dlatego pewnie się krzyżują po zawinięciu, teraz zostawię drobną przerwe i możliwe że sie pokryje.

P.S przednia część cylindra będzie pominięta bo tam czub śmigła wchodzi i będzie niewidoczne, dodatkowo kolor bedzie całości taki błękitny tylko na połowe naniosę mape z kamuflarzem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności