Napisano 22 Listopad 200915 l Witam. Mam problem z mapowaniem a mianowicie zrobiłem sobie prostokątną mapke z barwami i teraz nanoszę ją na element, ale mi taka linie pokazuje na środku i obojetnie czy obracam textura to ona pozostaje zna ktoś jakiś sposób jak to zmapować porządnie?. Tutaj opis problemu: http://img4.imageshack.us/img4/6122/71215189.jpg
Napisano 22 Listopad 200915 l Linia ktora jest wskazana to zakonczenie tekstury ,rozciągnij troszke teksture a linia pewnie zniknie
Napisano 22 Listopad 200915 l Autor Sebx niestety nie zniknie już mi tu Kliment napisał że uvr-a trza użyć siatke rozłożyć do pliku, następnie photoszop. Ale tutka muszę poszukać co i jak dokładnie. OOOOOOO znalazłem takie cudo fajnie opisane trza bedzie dokładnie prześledzić może się komus przyda jeszcze: http://waylon-art.com/uvw_tutorial/uvwtut_01.html Edytowane 22 Listopad 200915 l przez bbandi
Napisano 22 Listopad 200915 l jesli mapujesz cylindrem to proponuje dobrze zrobic mape - tak zeby 2 naprzeciwlegle boki pasowaly do siebie jak zlaczysz je po skopiowaniu ( czyli lewy do prawego i odwrotnie ) .. teraz pewnie nie pasuja wiec jest ta krawedz ale mimo to brzydkie mapowanie jest na przedniej czesci "cylindra" wiec uvmmap to zla metoda
Napisano 22 Listopad 200915 l Autor Delf77 właściwie możliwe spróbuję spasować mape, bo zrobiłem w ps-ie te plamy po krawędziach i dlatego pewnie się krzyżują po zawinięciu, teraz zostawię drobną przerwe i możliwe że sie pokryje. P.S przednia część cylindra będzie pominięta bo tam czub śmigła wchodzi i będzie niewidoczne, dodatkowo kolor bedzie całości taki błękitny tylko na połowe naniosę mape z kamuflarzem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto