Napisano 1 Grudzień 200915 l Witam. Niedawno zabrałem się za zabawę 3ds max. Udało mi się stworzyć amforę grecką na podstawie zdjęcia: Modelowałem za pomocą Lathe: Niestety na razie nie udaje mi się nałożyć tekstury (na podstawie pierwszego obrazka). Jak powinienem się do tego zabrać? (Jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o grafikę 3d).
Napisano 2 Grudzień 200915 l pierwszy obrazek raczej nie przyda Ci się jako tekstura, będziesz musiał zrobić sobie w fotoszopie nową , albo wygrzebać gdzieś w sieci podobną. poczytaj sobie o UVW mapping i UNWRAP mapping najprościej na początku dodaj modyfikator UVWmapping przełącz na SPHERICAL wciśnij 1 i poprzesuwaj sobie gizmo mapowania to Ci się może coś rozjaśni. Oczywiście musisz najpierw przypisać materiał do obiektu i włączyć widoczność textur w viewporcie , na wszelki wypadek przekop się przez dział FAQ na tym forum zanim dostaniesz lincza za kolejne ogólnikowe pytanie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto