Napisano 8 Grudzień 200915 l Hej po zrobieniu tego tutoriala http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/create-an-advanced-drifting-car-rig-in-3ds-max-day-1/ mam pytanie dlaczeko kola samochodu kreca mi sie tylko do 100 klatki ,przy wykorzystaniu atribute holder i czy jest jakas opcja ustalajaca zakres dzialania tego?Pozdrawiam.
Napisano 8 Grudzień 200915 l musisz sobie wejsc w edtor krzywych i rozciagnac przypiete expressions na nowa szerokosc twojej animacji, niestety ten typ tak ma, jak masz wyrazenie to domyslnie dziala ono na aktywnym segmencie animacji, dlatego po zmianie dlugosci animacji musisz rozciagnac dzialanie wyrazenia na nowa sekwencje
Napisano 8 Grudzień 200915 l Autor Wiecz co otwieram ten edytor i nie moge znalezdz tego co mam przesunac,na obiekcie zwanym root mam przypisane te atrybuty i tam szukam ,takze przy objektach kol i niema nigdzie zadnego wykresu do przeuniecia.
Napisano 8 Grudzień 200915 l Autor A mam jeszcze pytanie jak zrobicz zeby podloze automatycznie odzialywalo na zawieszenie .
Napisano 9 Grudzień 200915 l Autor Zauwazylem ze kola przestaja mi sie krecic kiedy dopisuje samochod po lini przez path constrain,co mozna z tym zrobic?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto