eric Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Hej po zrobieniu tego tutoriala http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/create-an-advanced-drifting-car-rig-in-3ds-max-day-1/ mam pytanie dlaczeko kola samochodu kreca mi sie tylko do 100 klatki ,przy wykorzystaniu atribute holder i czy jest jakas opcja ustalajaca zakres dzialania tego?Pozdrawiam.
Gość Gosc Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 musisz sobie wejsc w edtor krzywych i rozciagnac przypiete expressions na nowa szerokosc twojej animacji, niestety ten typ tak ma, jak masz wyrazenie to domyslnie dziala ono na aktywnym segmencie animacji, dlatego po zmianie dlugosci animacji musisz rozciagnac dzialanie wyrazenia na nowa sekwencje
eric Napisano 8 Grudzień 2009 Autor Napisano 8 Grudzień 2009 Wiecz co otwieram ten edytor i nie moge znalezdz tego co mam przesunac,na obiekcie zwanym root mam przypisane te atrybuty i tam szukam ,takze przy objektach kol i niema nigdzie zadnego wykresu do przeuniecia.
eric Napisano 8 Grudzień 2009 Autor Napisano 8 Grudzień 2009 A mam jeszcze pytanie jak zrobicz zeby podloze automatycznie odzialywalo na zawieszenie .
eric Napisano 9 Grudzień 2009 Autor Napisano 9 Grudzień 2009 Zauwazylem ze kola przestaja mi sie krecic kiedy dopisuje samochod po lini przez path constrain,co mozna z tym zrobic?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się