Gość woznyd Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Witam wszystkich, bardzo prosze o pomoc w wymodelowaniu takiego ksztaltu: Jak najlepiej sie za to zabrac. Z gory dziekuje i pozdrawiam
Mr. J Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 (edytowane) No więc ja bym zrobił stożek (cone) z dużą ilością podziałów. Potem zniekształciłbym przy pomocy modyfikatora FFD(cyl). I potem ewentualnie modyfikator Melt jeśli trzeba będzie. Edytowane 8 Grudzień 2009 przez Mr. J
guru Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 z mojej strony proponuje jakiegos sculptora - zbrush,mudbox....
pretorianstalker Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Hmm... Z różnymi rzeczami ludzie mają problemy, ale modelowanie "kupy"? :) Oczywiście sposobów setki, ale ja bym to zrobił tak - sfera z dużą ilościoą podziałów - może nawet za 3 sfery częściowo nachodzące na siebie, skalowanie w osi Z żeby troszkę spłaszczyć, a potem zabawa z vertexami i soft selection - wyciągamy pare vertexów ze zwiększeniem opcji bubble, potem na koniec wyciągamy jakiś szczytowy vertex ze zwiększonym pinch...
Rekomendowane odpowiedzi