Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam o to taki problem chcial bym nalozyc na obiekt texture z przezroczystoscia a dokladnie logo tylko nie wiem jak nalozyc dwa materialy na jeden obiekt ??

chodzi mi o cos takiego logo ipod na tylnej spince

35mihx5.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 841
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zastosuj mateiał blend z maska (przezroczystość). W jeden slot wrzucasz logo w drugi tło dla loga i w kanał maski dajesz alpha (przygotujesz dla loga w np. ps).

Napisano
  • Autor

dzala, ale teraz jak to przeskalowac adam_m ? chcial bym teraz to pomniejszyc i nie wiem jak ?? coordinates pomiejszcza tylko maske

Napisano

ustaw kanal 1wszego materialu na 1 a nastepny na na przyklad:)...2

zmapooj sobie pierwszy material ,a potem dodaj nastepna uvwmapke tylko z kanalem 2 i skalujesz material co jest na kanale 2 (ale kanał:) hehe i wsio ,cala filozofia :)

 

 

powodzenia

 

 

najlepiej w blendzie:)

Napisano
  • Autor

Nie wiem gdzie mam ustawic kanal pierwszego materialu a tym bardziej jak zmapowac ?? a jak dodam uvwmap i bede chcial manipulowac siatka to pojawi mi 6 log a ja chce jedno mic i np male, dalej nie wiem jak to zrobic to pewnie jest proste ale nie wiem gdzie kliknac

 

mam zrobione tak

 

1izgxx.jpga08ark.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności