Napisano 8 Grudzień 200915 l Witam, mam o to taki problem chcial bym nalozyc na obiekt texture z przezroczystoscia a dokladnie logo tylko nie wiem jak nalozyc dwa materialy na jeden obiekt ?? chodzi mi o cos takiego logo ipod na tylnej spince
Napisano 8 Grudzień 200915 l Zastosuj mateiał blend z maska (przezroczystość). W jeden slot wrzucasz logo w drugi tło dla loga i w kanał maski dajesz alpha (przygotujesz dla loga w np. ps).
Napisano 8 Grudzień 200915 l Autor dzala, ale teraz jak to przeskalowac adam_m ? chcial bym teraz to pomniejszyc i nie wiem jak ?? coordinates pomiejszcza tylko maske
Napisano 8 Grudzień 200915 l ustaw kanal 1wszego materialu na 1 a nastepny na na przyklad:)...2 zmapooj sobie pierwszy material ,a potem dodaj nastepna uvwmapke tylko z kanalem 2 i skalujesz material co jest na kanale 2 (ale kanał:) hehe i wsio ,cala filozofia :) powodzenia najlepiej w blendzie:)
Napisano 11 Grudzień 200915 l Autor Nie wiem gdzie mam ustawic kanal pierwszego materialu a tym bardziej jak zmapowac ?? a jak dodam uvwmap i bede chcial manipulowac siatka to pojawi mi 6 log a ja chce jedno mic i np male, dalej nie wiem jak to zrobic to pewnie jest proste ale nie wiem gdzie kliknac mam zrobione tak
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto