KeNet1 Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Witam, mam o to taki problem chcial bym nalozyc na obiekt texture z przezroczystoscia a dokladnie logo tylko nie wiem jak nalozyc dwa materialy na jeden obiekt ?? chodzi mi o cos takiego logo ipod na tylnej spince
adam_m Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Zastosuj mateiał blend z maska (przezroczystość). W jeden slot wrzucasz logo w drugi tło dla loga i w kanał maski dajesz alpha (przygotujesz dla loga w np. ps).
KeNet1 Napisano 8 Grudzień 2009 Autor Napisano 8 Grudzień 2009 dzala, ale teraz jak to przeskalowac adam_m ? chcial bym teraz to pomniejszyc i nie wiem jak ?? coordinates pomiejszcza tylko maske
biszkopte Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 ustaw kanal 1wszego materialu na 1 a nastepny na na przyklad:)...2 zmapooj sobie pierwszy material ,a potem dodaj nastepna uvwmapke tylko z kanalem 2 i skalujesz material co jest na kanale 2 (ale kanał:) hehe i wsio ,cala filozofia :) powodzenia najlepiej w blendzie:)
KeNet1 Napisano 11 Grudzień 2009 Autor Napisano 11 Grudzień 2009 Nie wiem gdzie mam ustawic kanal pierwszego materialu a tym bardziej jak zmapowac ?? a jak dodam uvwmap i bede chcial manipulowac siatka to pojawi mi 6 log a ja chce jedno mic i np male, dalej nie wiem jak to zrobic to pewnie jest proste ale nie wiem gdzie kliknac mam zrobione tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się