Gość Garczi Napisano 19 Kwiecień 2004 Share Napisano 19 Kwiecień 2004 Mam pytanie do bardziej zaawansowanych uzytkownikow 3ds max. Jeżeli zrobilem model czlowieka i chce zanimowac go ale tak zeby animacja byla przez szkielet. Jak to zrobic ? bo przeciez nie bedeanimowal poszczegolne czesci ciala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hokr Napisano 19 Kwiecień 2004 Share Napisano 19 Kwiecień 2004 a dlaczego nie? take animowanie zabiera duzo czasu ale moim zdaniem jest bardzo dobre. Podstawowe czynnosi takie jak chód, bieg itp mozesz wykonac bipedem, no jest jeszcze motion capture ale czasem podobno daje dziwne efekty (i tak pewnie nie masz do tego dostepu :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Garczi Napisano 20 Kwiecień 2004 Share Napisano 20 Kwiecień 2004 No dobrze - ale jak to zrobic chod postaci bipedem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 20 Kwiecień 2004 Share Napisano 20 Kwiecień 2004 Kliknij \"Make a walk because I`m to lame to read the manual and tutorials\" i gotowe! To zaden problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się