Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Poniższy sposób dodawania mapy HDRi do sceny pokazuje tylko sposób na dodanie mapy jako tła dla renderowanej sceny. Nie jest w żaden sposób powiązany ze sposobem na oświetlanie scen za pomocą map HDRI.

 

Powyższy sposób działa na silnikach: Vray, Mental Ray, Scanline.

Wymagane orpogramowanie: od 3ds max 6 wzwyż.

 

16rt.th.jpg 1. Otwórz Material Editor (M) i Envirnoment and Effects (8)

20xr1.th.jpg 2. Kliknij w zaznaczony slot.

38km.th.jpg 3. Wybierz pozycję Bitmap

46cb.th.jpg 4. Wybierz swoją mapę HDRI

57cc.th.jpg 5. W oknie Setup widzisz podgląd mapy. Ustaw ją tak jak widzisz.

64vr.th.jpg 6. Przeciągnij slot z Envirnoment and Effects do kuleczki w Material Editor. Użyj opcji Instance.

85qj.th.jpg 7. Twoja mapa znalazł się w Material Editorze. Teraz zmień rodzaj mapowania na Spherical i testowo wypróbuj.

 

Pozdrawiam

tweety

  • Confused 1
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności