Napisano 12 Grudzień 200915 l Widziałem na forum już kilka odpowiedzi i postępowałem w taki sam sposób, jednak zdawać by się mogło, że u mnie coś nie działa. Do rzeczy, chodzi mi o renderowanie obiektu z siatką, ale nie z użyciem Vray'a, tylko za pomocą tego standardowego sposobu. Czyli wybrać materiał Composite, następnie jako pierwszy materiał wybrać standardowy (szary, albo jakikolwiek), a jako drugi - czarny z zaznaczoną opcją wire. Tak też uczyniłem i patrzcie, co wyszło (siatka prześwituje): A chciałbym uzyskać taki efekt: a tu okienko z materiałami: W takim razie moje pytanie - co robię źle? Edytowane 12 Grudzień 200915 l przez meariss
Napisano 12 Grudzień 200915 l wybierz pusty slot w nim mental ray materiał w surface dodaj ambinet ocl. wróc na poziom wyzej i w tym samym slocie wybierz composite , wybierz opcje nr 2 "keep old material" nastepnie w nowym dodanym composite w slocie mat 1 ,dodaj standard material w nim zaznacz wire i zmien color na czarny difuse http://www.filedropper.com/wireclay 3ds max 2010 x64 or x32 tu jest gotowa bibloteka ktora wlasnie zrobilem Edytowane 12 Grudzień 200915 l przez grizleyd
Napisano 12 Grudzień 200915 l Autor dzięki wielkie, rozumiem, że wrzucam to do folderu materiallibraries, ale gdzie się to potem otwiera?
Napisano 12 Grudzień 200915 l Autor właśnie takiego, łopatologicznego wyjaśnienia potrzebowałem, dzięki jeszcze raz, leci rep. EDIT: oho, następny problem - wczytując wireclay krzyczy mi, że brakuje jakichś dll: EDIT2: a nie, to już coś u mnie z mentalrayem (chyba muszę reinstalkę zrobić): Edytowane 12 Grudzień 200915 l przez meariss
Napisano 12 Grudzień 200915 l krok po kroku :D 1 http://imagenic.net/images/n5s3kk1565a369wrwiel.jpg 2 http://imagenic.net/images/10nzbfunirrucral4d.jpg 3 http://imagenic.net/images/u7hmelvckxldm6frc13.jpg 4 http://imagenic.net/images/ra8rov4jvl7bm1i75q1.jpg 5 http://imagenic.net/images/1nx34e0c6ou3b8d145h8.jpg 6 http://imagenic.net/images/0ifsiqveyuxb9xyr66iz.jpg 7 http://imagenic.net/images/bs5u74j0mka4n3ut9z8f.jpg w 6 w none klikasz :) aha włącz render zamiast scanline mentalray jezeli nie masz teraz
Napisano 12 Grudzień 200915 l Autor ja w ogóle nie mogę użyć mental raya, dopiero po zaznaczeniu 'incompatible' się pojawia, ale i tak nie działa... może ktoś wie, czemu tak mam?
Napisano 13 Grudzień 200915 l k... przełącz na mental ray w opcjach wyboru render setup -> common parametrs
Napisano 13 Grudzień 200915 l Autor no i już ostatecznie - działa :) dzięki jeszcze raz. Teraz będę musiał popracować nad samym mental rayem, żeby to jakoś lepiej wyglądało, ale już nie męczę, poszukam sam. :)
Napisano 17 Grudzień 200915 l VS_ napisał: jeeeezzz... grizleyd - anielska cierpliwosc, podziwiam :) miałem dobry dzień i wieczorem jakoś byłem melancholijnie nastawiony co rzadko mi się zdarza :)
Napisano 17 Grudzień 200915 l tak samo da sie normalnym ink'n'paintem zrobic, ale o konkrety zapytaj F1 jak jeszcze potrzebujesz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto