Gość Moguai Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 Witam. Mam taki problem bo chce zrobić logo w którym światło wychodzi przez rozszarpane "dziury" z sześcianu i nie wiem w jaki sposób ustawić światło żeby wychodziło z boxa próbowałem na różne sposoby i nie wiem jak. Jeśli ktoś wie to proszę napisać takim łatwym językiem bo ja dopiero zaczynam przygodę z 3d's maxem.
PICsell Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=45988
tweety Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 A ja tylko dodam, że warto zaznajomić się z naszym forum, działami tutoriale (na forum i na głównej) i z naszą wyszukiwarką. W helpie programu zapewne ten temat też szybko byś znalazł szukaną informację.
Gość Moguai Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 Dziękuje. Choć to nie odpowiada w 100 % na moje pytanie bo jak rozproszyć to światło żeby wylatywało tylko przez wycięte otwory?
Grave Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 Wszystko zależy od tego jakiego rodzaju cieni używasz, i jak skonstruowany jest sześcian. Jeśli dziury w sześcianie są wyrzeźbione, to możesz do tego celu wykorzystać jakikolwiek rodzaj cieni, pamiętać jednak należy, że w takim układzie najlepiej gdy bryła nie jest skonstruowana z płaskich ścian. Jeśli ściany są płaskie to wystarczy dodać modyfikator "shell" aby to zmienić. Jeśli jednak ściany muszą być płaskie to należy ustawić materiał obiektu na "2 sided"... W przypadku, gdy dziury na sześcianie są stworzone za pomocą kanału alpha w jego materiale musimy dla światła wewnątrz użyć ceni "ray traced", które z kolei najwydajniej działają w mentalrayu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się