pretorianstalker Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 Mam następujący problem z 3ds maxem :) Postanowiłem wymodelować coś pod późniejsze nadanie materiału ink and paint... I co się stało - ano w miejscach gdzie robi się np extrude (na załączonym JPG miejsce poziomej linii na całej szerokości niebieskiego elementu), create polygon (ten prostokąt po prawej) czy bridge krawędzi (ta łamana na górze niebieskiego elementu) z uporem maniaka max robi inkiem krawędzie - nie reaguje specjalnie na zmianę wartości bias (wszystkich) mimo tego, że np ten prostokąt leży idealnie w płaszczyźnie tej ścianki... Wie ktoś czemu tak się dzieje? Jak unikać takich kwiatków w modelowaniu pod ink & paint? Jak tego się ewentualnie pozbyć nie modelując od początku? Czy to kwestia raczej materiału czy raczej modelowania? Dopóki materiału się nie doda tego prostokąt kompletnie nie widać :) http://img.edysk.pl/80912/GtWrkRiGiMk2/aExGxj3h9zQ3/
Rekomendowane odpowiedzi