Skocz do zawartości

Problem - jak wyrenderować ez wygladzania krawędzi?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

 

Posiadam 3DS MAX 2009 + VRay 1.5RC

 

Ze znajomymi robimy małą gierkę 2D, ze wzgledu że photoshopa umiem jeszcze mniej robię wszystko w 3D, jedna postać * 8 kierunków ruchu * 10klatek na ruch w danym kierunku, postać jest automatycznie wycinana przez program, wycina RGB 255,255,255 a cała reszta zostaje, 1 klatka wygląda tak:

40004.png

 

Jak ją wrzucimy do gry wygląda tak: (te czerwone kółka to cos innego nie zwracajcie na to uwagi)

beztytuuak.png

 

Jak widać dookoła postaci widzimy rózową ramkę, i tu jest cały mój problem, jak to wyrenderować by nie było tego wygładzenia krawędzi/anty aliasingu, kombinowalem już z wszelkimi możliwościami w Rendering Setup i wciąż nic :/

 

Dodam jeszcze że trzeba spełnić 2 warunki, tło do wycięcia musi być idealnie RGB 255,255,255 a format klatek .bmp

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedz ;)

 

//edit

W temacie powinno być 'bez' zamiast 'ez', miłego moderatora proszę o poprawę ;)

Edytowane przez Wafer
Literówka
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności