Wafer Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 (edytowane) Witam. Posiadam 3DS MAX 2009 + VRay 1.5RC Ze znajomymi robimy małą gierkę 2D, ze wzgledu że photoshopa umiem jeszcze mniej robię wszystko w 3D, jedna postać * 8 kierunków ruchu * 10klatek na ruch w danym kierunku, postać jest automatycznie wycinana przez program, wycina RGB 255,255,255 a cała reszta zostaje, 1 klatka wygląda tak: Jak ją wrzucimy do gry wygląda tak: (te czerwone kółka to cos innego nie zwracajcie na to uwagi) Jak widać dookoła postaci widzimy rózową ramkę, i tu jest cały mój problem, jak to wyrenderować by nie było tego wygładzenia krawędzi/anty aliasingu, kombinowalem już z wszelkimi możliwościami w Rendering Setup i wciąż nic :/ Dodam jeszcze że trzeba spełnić 2 warunki, tło do wycięcia musi być idealnie RGB 255,255,255 a format klatek .bmp Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedz ;) //edit W temacie powinno być 'bez' zamiast 'ez', miłego moderatora proszę o poprawę ;) Edytowane 22 Grudzień 2009 przez Wafer Literówka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się