Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, potrzebuję wymodelować dokładnie taki obiekt (filtr wody) , jak najlepiej i najszybciej to zrobić, próbowałem z walca i przesuwanie wertexów ale nie fajnie. Macie jakieś pomysły, obiekt musi byc idealnie wymodelowany jak na zdjęciu, proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dobry pomysł :):)

 

..ale jeśli Ci nie "poszło" z taki modelem proponuje przerobic kilka tutoriali, poczytac o modelowaniu...nie jest to zbyt skompliowany obiekt..

Napisano

Jak tak bedyiesz łatwo się poddawał to nigdy nie osiągnesz celu.Musisz prubowac dotąd aż ci wyjdzie ten obiekt wcale nie jest skomplikowany wystarczy poswiecic troche czasu i bedzie git

Napisano
  • Autor

nikt nie podpowie jak zacząć modelowanie tego obiektu, jakim sposobem?

Wcale sie nie poddaje tylko nie wyszło tak jak chciałem

Napisano

cylinder z mala iloscia podzialow, wymodelowac pod subdivide i tyle... tam gdzie trzeba dasz chamfery jak dobrze rozplanujesz siatke to po uzyciu Tubrosmooth/meshsmooth wyjdzie to co trzeba

Napisano

albo texturą - jesli jest to namalowane (nie widac za bardzo)

a jesli to "szpara" to usuń w tym miejscu polygony , zrób ładny chamfer i "pociagnij" poligony w stronę srodka modelu

Napisano

A nurbsy obczajasZ?

Jak tak to zrob obrys podstawy, skopiuj na gore i lekko pochyl.

I dwa loopy na srodek troszke przeskalowane (wieksze)

wszystkie w rownych odstepach. Mozesz tez odpowiednio przeskalowac tez 4 takie loopy na zaglebienie.

Jak nie to tak jak koledzy wyzej. ale zaczynaj nie z cylindra tylko z szeszcianu i dodawaj tam krawedzie gdzie musisz. wglebienie mozesz zrobic tak.. zagescic siatke i do krzywej pomocniczej dopasowac wertexy (mozesz pracowac na polowce i pozniej mirror) i zextrudowac pasek do srodka, albo latwiej na teksturze i pozniej displacement mapa wtloczenie.

 

edit: tak na szybko to takie cos w low-poly (dziure mozesz wyciac na gorze w ten ksztalt co jest juz przygotowane werteksy, tylko wykasowac polygony)

Nie wiem jaki ksztalt dokladnie, ale na tyle malo wielokatow, ze mozesz sobie poprzestawiac.

 

filtr.jpg

 

 

i plik w *.obj do zaimportowania:

http://hotfile.com/dl/21634811/9444f1f/filtr.obj.html

 

Jak sie nie przyda to chociaz podpatrz jak zrobic, a jak sie przyda to masz prezent pod choinke :P

Edytowane przez ptaszek

Napisano
  • Autor

mpta wielkie dzięki, napewno się przyda , dziękuję i wesołych świąt, rep leci :)

Napisano
  • Autor

mam jeszcze takie pytanko, czy można zrobić cięcie przez siebie narysowanym splinem? i w jaki sposób

Napisano

Rysujesz splaina dodajesz modyifkator extrude i compound object i bolean nakladasz tego splaina w miejrce w którym chcesz wyciąć pick object i zaznaczasz splaina

Edytowane przez sebx

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.