Tomaszek16 Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 Przedstawiam wam sypialnię. Wzorowałem się z pewnego zdjęcia. Ta praca to raczej test niz wizualizacja. Głównie skupiłem się na zapoznaniu się z 3d maxem. Do renderingu wykorzystałem V-ray. Blender, 3d max, v-ray, PS. Blendera użyłem do wymodelowania sceny.
plasti Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 B słabo, okna wygladaja jak przeswietlone obrazy, praktycznie wszystkie materialy do wymiany, a najlepiej daj watek do wip
Lis Napisano 24 Grudzień 2009 Napisano 24 Grudzień 2009 plasti -> Wydaje mi się że kolega Tomaszek16 dobrze zdaje sobie sprawę z tego że jego wizualizacja na tle innych prezentuje się słabiej. więc miło by było gdybyś rozszerzył swoją wypowiedź o konstruktywną krytykę. Tomaszek16 -> -Widok za oknem zawsze ustawiaj prostopadle do kamery, nigdy równolegle do okien tak jak tutaj. -Linie zbiegu wyznaczą ci miejsce w którym powinien znaleźć się horyzont. -Nie wiem jak oświetlałeś to wnętrze, ale światło jest światło rozchodzi się podejrzanie zbyt równomiernie. Dzięki czemu scena zatraca swoje kształty. W szczególności widać to na tej czerwonej ścianie, teraz jest zbyt jednolita. -Dobrze by było dodać jakąś strukturę na ścianę. chropowatość tynku lub coś podobnego. - Textura podłogi rozmywa ci się. Problem możesz rozwiązać na dwa sposoby. Albo zmniejszysz wartość blur najlepiej do 0,01. Lub zmienisz sposób filtrowania tej textury na "Summed Area". Obie opcje znajdziesz w parametrach bitmapy w material edytorze. - Dla lepszego "efektu" mógłbyś zwiększyć reflect w materiale podłogi. - Pufki. Skala mapowania jest zbyt duża. struktura skóry jest drobniutka a u ciebie jakby ze słonia albinosa :) Większy reflect też poprawiłby odbiór. - Poduszki i narzuty. Efekt tkaniny najprościej uzyskać stosując mapkę fallof. z jasnym kolorem na krawędziach. teraz jest zbyt płasko. - Uwaga ogólna jest taka że stosujesz za mało reflectu. Każdy materiał ma to do siebie że odbija światło, niektóre po prostu bardziej go rozpraszają a inne skupiają. ale zawsze coś się trochę odbija. to tylko kilka podstawowych rad. jest rano ja skacowany i już mi się nie chce pisać. Powodzenia życzę. 1
Tomaszek16 Napisano 24 Grudzień 2009 Autor Napisano 24 Grudzień 2009 Dzięki za porady napewno mi się przydadzą. Następne wizki będą lepsze. Jesli chodzi o oświetlenie to w scenie są jedynie dwa vraylight-y. Chciałbym przyokazji się spytać czy jest możliwość renderowania części sceny, a raczej części kadru?
Rekomendowane odpowiedzi