Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przedstawiam wam sypialnię. Wzorowałem się z pewnego zdjęcia. Ta praca to raczej test niz wizualizacja. Głównie skupiłem się na zapoznaniu się z 3d maxem. Do renderingu wykorzystałem V-ray.

Blender, 3d max, v-ray, PS.

Blendera użyłem do wymodelowania sceny.

sypd.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

plasti -> Wydaje mi się że kolega Tomaszek16 dobrze zdaje sobie sprawę z tego że jego wizualizacja na tle innych prezentuje się słabiej. więc miło by było gdybyś rozszerzył swoją wypowiedź o konstruktywną krytykę.

 

Tomaszek16 ->

-Widok za oknem zawsze ustawiaj prostopadle do kamery, nigdy równolegle do okien tak jak tutaj.

-Linie zbiegu wyznaczą ci miejsce w którym powinien znaleźć się horyzont.

-Nie wiem jak oświetlałeś to wnętrze, ale światło jest światło rozchodzi się podejrzanie zbyt równomiernie. Dzięki czemu scena zatraca swoje kształty. W szczególności widać to na tej czerwonej ścianie, teraz jest zbyt jednolita.

-Dobrze by było dodać jakąś strukturę na ścianę. chropowatość tynku lub coś podobnego.

- Textura podłogi rozmywa ci się. Problem możesz rozwiązać na dwa sposoby. Albo zmniejszysz wartość blur najlepiej do 0,01. Lub zmienisz sposób filtrowania tej textury na "Summed Area". Obie opcje znajdziesz w parametrach bitmapy w material edytorze.

- Dla lepszego "efektu" mógłbyś zwiększyć reflect w materiale podłogi.

- Pufki. Skala mapowania jest zbyt duża. struktura skóry jest drobniutka a u ciebie jakby ze słonia albinosa :) Większy reflect też poprawiłby odbiór.

- Poduszki i narzuty. Efekt tkaniny najprościej uzyskać stosując mapkę fallof. z jasnym kolorem na krawędziach. teraz jest zbyt płasko.

 

- Uwaga ogólna jest taka że stosujesz za mało reflectu. Każdy materiał ma to do siebie że odbija światło, niektóre po prostu bardziej go rozpraszają a inne skupiają. ale zawsze coś się trochę odbija.

 

to tylko kilka podstawowych rad. jest rano ja skacowany i już mi się nie chce pisać.

 

Powodzenia życzę.

  • Like 1
Napisano

Dzięki za porady napewno mi się przydadzą. Następne wizki będą lepsze. Jesli chodzi o oświetlenie to w scenie są jedynie dwa vraylight-y. Chciałbym przyokazji się spytać czy jest możliwość renderowania części sceny, a raczej części kadru?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności