Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Przedstawiam wam sypialnię. Wzorowałem się z pewnego zdjęcia. Ta praca to raczej test niz wizualizacja. Głównie skupiłem się na zapoznaniu się z 3d maxem. Do renderingu wykorzystałem V-ray.

Blender, 3d max, v-ray, PS.

Blendera użyłem do wymodelowania sceny.

sypd.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 5,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

B słabo, okna wygladaja jak przeswietlone obrazy, praktycznie wszystkie materialy do wymiany, a najlepiej daj watek do wip

Napisano

plasti -> Wydaje mi się że kolega Tomaszek16 dobrze zdaje sobie sprawę z tego że jego wizualizacja na tle innych prezentuje się słabiej. więc miło by było gdybyś rozszerzył swoją wypowiedź o konstruktywną krytykę.

 

Tomaszek16 ->

-Widok za oknem zawsze ustawiaj prostopadle do kamery, nigdy równolegle do okien tak jak tutaj.

-Linie zbiegu wyznaczą ci miejsce w którym powinien znaleźć się horyzont.

-Nie wiem jak oświetlałeś to wnętrze, ale światło jest światło rozchodzi się podejrzanie zbyt równomiernie. Dzięki czemu scena zatraca swoje kształty. W szczególności widać to na tej czerwonej ścianie, teraz jest zbyt jednolita.

-Dobrze by było dodać jakąś strukturę na ścianę. chropowatość tynku lub coś podobnego.

- Textura podłogi rozmywa ci się. Problem możesz rozwiązać na dwa sposoby. Albo zmniejszysz wartość blur najlepiej do 0,01. Lub zmienisz sposób filtrowania tej textury na "Summed Area". Obie opcje znajdziesz w parametrach bitmapy w material edytorze.

- Dla lepszego "efektu" mógłbyś zwiększyć reflect w materiale podłogi.

- Pufki. Skala mapowania jest zbyt duża. struktura skóry jest drobniutka a u ciebie jakby ze słonia albinosa :) Większy reflect też poprawiłby odbiór.

- Poduszki i narzuty. Efekt tkaniny najprościej uzyskać stosując mapkę fallof. z jasnym kolorem na krawędziach. teraz jest zbyt płasko.

 

- Uwaga ogólna jest taka że stosujesz za mało reflectu. Każdy materiał ma to do siebie że odbija światło, niektóre po prostu bardziej go rozpraszają a inne skupiają. ale zawsze coś się trochę odbija.

 

to tylko kilka podstawowych rad. jest rano ja skacowany i już mi się nie chce pisać.

 

Powodzenia życzę.

Napisano
  • Autor

Dzięki za porady napewno mi się przydadzą. Następne wizki będą lepsze. Jesli chodzi o oświetlenie to w scenie są jedynie dwa vraylight-y. Chciałbym przyokazji się spytać czy jest możliwość renderowania części sceny, a raczej części kadru?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.