Tomaszek16 Napisano 23 Grudzień 2009 Share Napisano 23 Grudzień 2009 Przedstawiam wam sypialnię. Wzorowałem się z pewnego zdjęcia. Ta praca to raczej test niz wizualizacja. Głównie skupiłem się na zapoznaniu się z 3d maxem. Do renderingu wykorzystałem V-ray. Blender, 3d max, v-ray, PS. Blendera użyłem do wymodelowania sceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 23 Grudzień 2009 Share Napisano 23 Grudzień 2009 B słabo, okna wygladaja jak przeswietlone obrazy, praktycznie wszystkie materialy do wymiany, a najlepiej daj watek do wip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 24 Grudzień 2009 Share Napisano 24 Grudzień 2009 plasti -> Wydaje mi się że kolega Tomaszek16 dobrze zdaje sobie sprawę z tego że jego wizualizacja na tle innych prezentuje się słabiej. więc miło by było gdybyś rozszerzył swoją wypowiedź o konstruktywną krytykę. Tomaszek16 -> -Widok za oknem zawsze ustawiaj prostopadle do kamery, nigdy równolegle do okien tak jak tutaj. -Linie zbiegu wyznaczą ci miejsce w którym powinien znaleźć się horyzont. -Nie wiem jak oświetlałeś to wnętrze, ale światło jest światło rozchodzi się podejrzanie zbyt równomiernie. Dzięki czemu scena zatraca swoje kształty. W szczególności widać to na tej czerwonej ścianie, teraz jest zbyt jednolita. -Dobrze by było dodać jakąś strukturę na ścianę. chropowatość tynku lub coś podobnego. - Textura podłogi rozmywa ci się. Problem możesz rozwiązać na dwa sposoby. Albo zmniejszysz wartość blur najlepiej do 0,01. Lub zmienisz sposób filtrowania tej textury na "Summed Area". Obie opcje znajdziesz w parametrach bitmapy w material edytorze. - Dla lepszego "efektu" mógłbyś zwiększyć reflect w materiale podłogi. - Pufki. Skala mapowania jest zbyt duża. struktura skóry jest drobniutka a u ciebie jakby ze słonia albinosa :) Większy reflect też poprawiłby odbiór. - Poduszki i narzuty. Efekt tkaniny najprościej uzyskać stosując mapkę fallof. z jasnym kolorem na krawędziach. teraz jest zbyt płasko. - Uwaga ogólna jest taka że stosujesz za mało reflectu. Każdy materiał ma to do siebie że odbija światło, niektóre po prostu bardziej go rozpraszają a inne skupiają. ale zawsze coś się trochę odbija. to tylko kilka podstawowych rad. jest rano ja skacowany i już mi się nie chce pisać. Powodzenia życzę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomaszek16 Napisano 24 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 24 Grudzień 2009 Dzięki za porady napewno mi się przydadzą. Następne wizki będą lepsze. Jesli chodzi o oświetlenie to w scenie są jedynie dwa vraylight-y. Chciałbym przyokazji się spytać czy jest możliwość renderowania części sceny, a raczej części kadru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eden-3d Napisano 24 Grudzień 2009 Share Napisano 24 Grudzień 2009 mozna ,regionem albo crop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi