Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

!UWAGA!

PRZECZYTAJ ZANIM SKOMENTUJESZ.

 

Umieszczam zaczątki modelu "Pana G", czyli postaći do animacji prezentujacej moją firmę. Ma chodzić po zwizualizowanych scenach, pokazywać jakie możliwości ma grafika 3D i co można nią uzyskać. w szczegóły sie nie wdrażam bo to nie o to chodzi. Co za tym idzie chciałbym żeby był ona naprawde konkretny i dopracowany, więc proszę was o rady co jest źle, co mogłoby być lepiej, co wywalić, i jak ewentualne błędy poprawić

 

UWAGA

Wszystkich którzy mają zamiar wystawić komentarze typu "kiepskie" albo "mi sie nie podoba", czy też "do bani, do wymiany, wiele do dopracowania" odrazu poprosze żeby sobie darowali, bo to nic nie wnosi - potrzebuję konsultacji z ludźmi o większym doświadczeniu odemnie, bądź uwag (precyzyjnych) błędów, których sam nie zauważyłem i sugestii.

 

Czerwonymi kółkami zaznaczyłem błędy w siatce które sam dojrzałem, ale nie wiem jak się ich pozbyć, więc licze na propozycje.

 

Umieszczam model w Clay w wersji LP i ostateczny na MS. Pozdrawiam.

headsparts.jpg

 

head1lp.jpg

head1hp.jpg

 

head2lp.jpg

head2hp.jpg

 

FAQ:

- czy model bedzie czymś wyphany od środka żeby nie było widać krawędzi płaszczyzn i innych niedociągnięć we wnętrzu obudowy?

TAK

- Czy te cylindry przy szyi modelu HP to ostateczny model?

NIE - to tylko cylinder na którego miejscu będzie układ pneumatyczny.

 

Pozdrawiam

  • Wyświetleń 859
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności