Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

1.Moj problem jest taki ,ze zrobilem sobie postac i nalozylem na nia bipeda ,teraz dopasowalem koperty tak jak powinny byc i cos nie gra a mianowice gry poruszam jedna noga to siatka z drugiej nogi jakby sila magnesu przyciaga sie do tej pierwszej i na odwrot lecz siatka sie nie styka i nie zostaje tak jakby nie byly dopasowane koperty ???

2.Druga rzecz to czy jak juz dopasowalem bipeda do mesha postaci i przypisalem go czy mozna spowrotem wrocic do edycji bipeda zeby w niektorych miejscach poprawic tego bipeda bo jak juz jest dopasowany to nie moge naprzyklad w rece przesunac kosci w ktoras tam strone??? mysle ze mniej wiecej bedziecie wiedzieli o co mi chodzi w tych pytaniach :P ,thx z góry

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. envelopes jednej nogi oddzialuja na druga. mozesz je poprawic, lub wykluczyc poszczegolne vertexy z poziomu... Vertices.

 

2. Figure Mode, jednak bedziesz musial wylaczyc Pisique, bo vertexy pojda za koscia.

 

Napisano
  • Autor

A dokladnie jak to zrobic z tym wykluczeniem vertexow ,wiem ze jest tam opcja verticles ale dokladnie jak to zrobic zeby do tej akurat nogi wykluczyc vertexy drugiej to nie wiem ,jesli mozesz to napisz ,thx

Napisano

W Skinie masz parwie na samej górze rolety modyfikatora takie ptaszki jak envelopes, cross sections, itp. jest tam też vertics. Gdy włączysz, bedziezs mógł ingerować w wagi wierzchołków bezpośredni na modelu. Wybierasz te co chcesz i robisz Exclude, albo zminiasz influence na 0... tyle

UWAGA!

Pamięaj o tym, aby pzełączyć skina na odpowiednia kość, której dane wierzchołki podlegają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności