Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

1.Moj problem jest taki ,ze zrobilem sobie postac i nalozylem na nia bipeda ,teraz dopasowalem koperty tak jak powinny byc i cos nie gra a mianowice gry poruszam jedna noga to siatka z drugiej nogi jakby sila magnesu przyciaga sie do tej pierwszej i na odwrot lecz siatka sie nie styka i nie zostaje tak jakby nie byly dopasowane koperty ???

2.Druga rzecz to czy jak juz dopasowalem bipeda do mesha postaci i przypisalem go czy mozna spowrotem wrocic do edycji bipeda zeby w niektorych miejscach poprawic tego bipeda bo jak juz jest dopasowany to nie moge naprzyklad w rece przesunac kosci w ktoras tam strone??? mysle ze mniej wiecej bedziecie wiedzieli o co mi chodzi w tych pytaniach :P ,thx z góry

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. envelopes jednej nogi oddzialuja na druga. mozesz je poprawic, lub wykluczyc poszczegolne vertexy z poziomu... Vertices.

 

2. Figure Mode, jednak bedziesz musial wylaczyc Pisique, bo vertexy pojda za koscia.

 

Napisano

W Skinie masz parwie na samej górze rolety modyfikatora takie ptaszki jak envelopes, cross sections, itp. jest tam też vertics. Gdy włączysz, bedziezs mógł ingerować w wagi wierzchołków bezpośredni na modelu. Wybierasz te co chcesz i robisz Exclude, albo zminiasz influence na 0... tyle

UWAGA!

Pamięaj o tym, aby pzełączyć skina na odpowiednia kość, której dane wierzchołki podlegają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności