Kamil Ciechanowicz Napisano 22 Kwiecień 2004 Share Napisano 22 Kwiecień 2004 1.Moj problem jest taki ,ze zrobilem sobie postac i nalozylem na nia bipeda ,teraz dopasowalem koperty tak jak powinny byc i cos nie gra a mianowice gry poruszam jedna noga to siatka z drugiej nogi jakby sila magnesu przyciaga sie do tej pierwszej i na odwrot lecz siatka sie nie styka i nie zostaje tak jakby nie byly dopasowane koperty ??? 2.Druga rzecz to czy jak juz dopasowalem bipeda do mesha postaci i przypisalem go czy mozna spowrotem wrocic do edycji bipeda zeby w niektorych miejscach poprawic tego bipeda bo jak juz jest dopasowany to nie moge naprzyklad w rece przesunac kosci w ktoras tam strone??? mysle ze mniej wiecej bedziecie wiedzieli o co mi chodzi w tych pytaniach :P ,thx z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 22 Kwiecień 2004 Share Napisano 22 Kwiecień 2004 1. envelopes jednej nogi oddzialuja na druga. mozesz je poprawic, lub wykluczyc poszczegolne vertexy z poziomu... Vertices. 2. Figure Mode, jednak bedziesz musial wylaczyc Pisique, bo vertexy pojda za koscia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil Ciechanowicz Napisano 22 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2004 A dokladnie jak to zrobic z tym wykluczeniem vertexow ,wiem ze jest tam opcja verticles ale dokladnie jak to zrobic zeby do tej akurat nogi wykluczyc vertexy drugiej to nie wiem ,jesli mozesz to napisz ,thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 22 Kwiecień 2004 Share Napisano 22 Kwiecień 2004 Wszystko jest w Helpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil Ciechanowicz Napisano 6 Maj 2004 Autor Share Napisano 6 Maj 2004 No w sumie jest ale jakbym wiedzial jak to zrobic to nie pytalbym sie na forum :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 19 Maj 2004 Share Napisano 19 Maj 2004 W Skinie masz parwie na samej górze rolety modyfikatora takie ptaszki jak envelopes, cross sections, itp. jest tam też vertics. Gdy włączysz, bedziezs mógł ingerować w wagi wierzchołków bezpośredni na modelu. Wybierasz te co chcesz i robisz Exclude, albo zminiasz influence na 0... tyle UWAGA! Pamięaj o tym, aby pzełączyć skina na odpowiednia kość, której dane wierzchołki podlegają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się