Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Was wszystkich po bardzo długiej przerwie, przez którą i strona, i community milczało.

 

Może zacznę od wyjaśnień.. Ostatni rok nie był dla nas najlepszym okresem, było wiele zlotów, ale i dwa razy tyle upadków. Nauczyliśmy się jednak wiele. Zebraliśmy potrzebne nam doświadczenie na temat kompletnego tworzenia gier komputerowych. Przez ostatni miesiąc eliminowaliśmy wszystkie błędy z naszej pracy - poprawialiśmy organizacje, postanowiliśmy trochę ( cheesy.gif ) poprzeczkę. Tak wynikneło to, że pracujemy nad Preludium (nazwa ulegnie zmianie, bez obaw).

 

Postawiliśmy znów zespół "Disturbia Games" na nogi, i z odświeżoną wyobraźnią, ponownie wkraczamy w Slincerowy świat (wyjaśnienie: DG nigdy nie upadło, nigdy nie porzuciliśmy Slincera, jednak dość ostro zwolniliśmy. Dlaczego? Zapraszam do załącznika).

Postanowiliśmy pokazać światu dokładniej nasz pomyśł, oraz pokazać, że Preludium jest grą łatwą do zrobienia, potrzebujemy jednak dodatkowe siły ze strony grafików 3d i koncept artystów (programistów w sumie też smiley.gif ).

 

Po przeczytaniu Poniższego dokumentu, zobaczycie iż Slncer to wcale nie głupia sprawa - nie taki diabeł zły, jak go malują. Wiemy, że cała nienawiść do nas powstawła jedynie z naszej - po dużej części z mojej - winy. Chcemy pokazać, że jednak jak za coś się weźmiemy to to skończymy. Preludium celowo zostało okrojone w ten sposób.

 

 

Co zamierzamy?

Na pewno pozyskać kilka osób, które pomogą nam przy Preludium, a następnie przy głównym Slincerze. A głównym naszym celem, jest ukończenie gry The Apocalypse: Slincer.

 

Co zatem będziecie robić w tym kierunku?

Otworzymy się bardziej na świat. A mianowicie, Nie będzie na stronie ciszy o projekcie. Początkowy plan to co-miesięczne raporty z prac nad Preludium - co zostało ukończone zgodnie z naszymi założeniami, czego nie zdążyliśmy zrobić. Następnym krokiem będzie udostępnianie kilka wersji Preludium (za w miarę wczesnego rozwoju, średniego i finalnego).

 

A co oferujecie osobom które docelowo mają do Was dołączyć?

Ciekawy pomysł na grę, klimatyczne i łatwe do wykonania Preludium, miłą załogę (inaczej - team.wink.gif ) A co najważniejsze, różnorodność pracy.

 

Kogo poszukujecie na ten moment?

Głównie Koncept Artystów i grafików 2d. W następnej kolejności (granice styczeń/luty) graficy 3d.

 

 

Zapraszam wszystkich do zapoznania się z poniższym dokumentem, znajdziecie tam odpowiedzi na wszystkie Wasze pytania.

Ew. kontakt ze mną:

gg: 6840925 i e-mail: [email protected]

 

Dziękuję za poświęconą mi uwagę, i przepraszam za stracony czas na czytaniu mego tematu i Naszego dokumentu smiley.gif

 

Pozdrawiam wszystkich, i zapraszam,

Do wspólnej, miłej wspópracy smiley.gif (miejmy nadzieję, że owocnej ;])

 

Jakub Konicki.

 

 

//Załącznik (http://rapidshare.com/files/328795405/Slincer_Preludium.pdf.html) ,przepraszam za link na RS , ale chwilowo nie mam gdzie wgrać dokumentu (jest na deweloperskim forum, a na FTP nie mam hasła na tym komputerze)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam,

 

Wszystko co związane z produkcją Preludium przebiega na razie bardzo sprawnie, nie mamy żadnych opóźnień ani zastojów – co mnie bardzo cieszy :)

 

Jednak potrzebujemy małej pomocy.

 

Poszukujemy pilnie Level designerów:

Wymagania:

- Bujna wyobraźnia

- Znajomość tematu PostApokalipsa

- Umiejętność przejrzystego pisania (tak aby nawet największy głąb (w tym przypadku ja :) ) mógł ze zrozumieniem odczytać tekst)

 

Mile widziane:

- Znajomość edytora UE3 (do późniejszego składania leveli)

Oferujemy:

- Pracę w miłym zespole, który składa się z osób dość doświadczonych w swych dziedzinach (Design, koncepty, grafika, progamowanie)

- Naukę pracy w zespole

- Naukę wykorzystywanego przez nas silnika oraz SVN

 

Grafików 3d:

Wymagania:

- Znajomość programu 3ds max, blender, maya lub XSI

- Umiejętność modelowania organiki i architektury

- Umiejętność tworzenia wysokiej jakości tekstur (diffuse, normal i specular map)

- Kreatywne myślenie

- Stały kontakt (przynajmniej jedno razowe odwiedzenie dziennie forum deweloperskiego; zaglądanie na e-mail)

 

Mile Widziane:

- Znajomość eksporterów UE3 (m.in. .ase)

 

Oferujemy:

- Pracę w miłym zespole, który składa się z osób dość doświadczonych w swych dziedzinach (Design, koncepty, grafika, programowanie)

- Naukę pracy w zespole

- Naukę obsługi SVN

 

Również pilnie, poszukujemy Art Directora:

Wymagania:

- Umiejętność pracy w zespole

- Umiejętność pisania przejrzystego tekstu

- Umiejętność motywowania i krytykowania ludzi/prac

- Stały kontakt z grafikami

- W miarę szybkie łącze (zalecane jest pobieranie wszystkich modeli i “na spokojnie” przeanalizowanie ich spójności)

 

Mile widziane:

- Doświadczenie w dziedzinie “Art Director”

- Znajomość programów do tworzenia grafiki 2d

 

Obowiązki:

- Baczne obserwowanie prac grafików 3d i 2d

- Stworzenie dokumentów wytycznych (grafika 3d oraz 2d)

- Utrzymywanie spójności prac (nie tylko graficznie ale i geometrycznie)

 

Oferujemy:

- Pracę w miłym zespole, który składa się z osób dość doświadczonych w swych dziedzinach (Design, koncepty, grafika, programowanie)

- Naukę pracy w zespole

- Naukę obsługi SVN

 

Kontakt ze mną: [email protected] / [email protected]

Proszę wysyłać wiadomości z próbkami swych umiejętności (w przypadku Art Directora, jest to dokument wytycznych dla grafików 3d.).

 

Bardzo prosimy o pomoc głównie z poziomu Art Directora i Grafiki 3d.

Dziękuje serdecznie i zapraszam do współpracy!:)

Napisano

Witam,

 

Po miesiącu pracy nad Slincer: Preludium przyszedł czas na zdanie raportu z produkcji. Newsa znajdziecie pod tym linkiem: http://slincer.disturbiagames.com/?p=50

 

Art Director już się zgłosił, ale pilnie poszukujemy grafików od architektury i itemów.

Najlepiej przydało by się ok 4 ludzi, dwóch od architektury i dwóch od itemów/obiektów/przedmiotów w grze.

 

Chętnie nawiążemy współpracę z każdym* grafikiem.

 

* - mającym doświadczenie w modelowaniu (nie koniecznie w grach), posiadającym zapał oraz chęć nauki i pracy "długo-terminowej" (w przyszłości za pieniądze)

 

Zapraszam do współpracy, serdecznie pozdrawiam! :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności