Tomasz_87 Napisano 1 Styczeń 2010 Napisano 1 Styczeń 2010 (edytowane) jest w boujou mozliwosc wyrownania punktow i kamery zeby byly rowne z siatką? wiem ze mozna po exporcie camera solve ustawic w programie 3d zeby punkty byly rowno z siatką ale czy da rade to zrobic w boujou? ponizej przykald jak ulozone sa punkty wzgledem siatki w boujou niebieski to punkty, czarny to siatka a czerwony to kamera (chce zeby niebieska linia była rownolegla z czarną) Edytowane 1 Styczeń 2010 przez Tomasz_87
selim Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 Mozna recznie modyfikowac uklad wspolrzednych: 3d task > transformation tools > manipulate coordinate system
Tomasz_87 Napisano 2 Styczeń 2010 Autor Napisano 2 Styczeń 2010 dzieki wielkie, o to chodzilo, a da rade w boujou ustawiac rotacje i przesowanie za pomocą cyfr bo ręczne ustawianie w wievporcie nie jest dokladne.
selim Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 Tego nie wiem. Ale rzuc okiem do helpa do 'describing scene geometry'. Moze pomoc...
Rekomendowane odpowiedzi