Napisano 1 Styczeń 201015 l jest w boujou mozliwosc wyrownania punktow i kamery zeby byly rowne z siatką? wiem ze mozna po exporcie camera solve ustawic w programie 3d zeby punkty byly rowno z siatką ale czy da rade to zrobic w boujou? ponizej przykald jak ulozone sa punkty wzgledem siatki w boujou niebieski to punkty, czarny to siatka a czerwony to kamera (chce zeby niebieska linia była rownolegla z czarną) Edytowane 1 Styczeń 201015 l przez Tomasz_87
Napisano 2 Styczeń 201015 l Mozna recznie modyfikowac uklad wspolrzednych: 3d task > transformation tools > manipulate coordinate system
Napisano 2 Styczeń 201015 l Autor dzieki wielkie, o to chodzilo, a da rade w boujou ustawiac rotacje i przesowanie za pomocą cyfr bo ręczne ustawianie w wievporcie nie jest dokladne.
Napisano 2 Styczeń 201015 l Tego nie wiem. Ale rzuc okiem do helpa do 'describing scene geometry'. Moze pomoc...