The Farm 51 Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 (edytowane) W związku z rozwojem nowych projektów klasy AAA na konsole i PC-ty wciąż szukamy specjalistów od grafiki 3D. Prawdziwych rzeźników, ale z superuzdolnionymi amatorami też rozmawiamy. Poszukujemy modelarzy, teksturatorów i animatorów. Pracujemy głównie w Autodesk Maya ale jeśli masz naprawdę dobre portfolio z innego programu, pomożemy w przesiadce. Co będzie do roboty: Modelarze postaci: tworzenie superdokładnych siatek i normal-map, mile widziane teksturowanie i umiejętność pracy z rozbudowanymi shadereami Modelarze otoczenia i obiektów: tworzenie budynków, pojazdów, broni, otoczenia naturalnego (rośliny, teren) Teksturatorzy: tworzenie fotorealistycznych tekstur i normal-map do obiektów otoczeniowych (budynki, teren, obiekty przemysłowe, pojazdy), środowiska naturalnego (rośliny, teren, zwierzęta), postaci (realistyczne oraz fantasy/SF) Animatorzy: tworzenie animacji szkieletowych w oparciu o dane motion capture i ręczne kluczowanie (zarówno humanoidy jak i postacie fantasy albo SF) Czego oczekujemy: Na początek: dobrego portfolio pokazującego dobrze wykonane prace z danej dziedziny Doświadczenia w tworzeniu gier, niekoniecznie komercyjnych projektów Zaangażowania, elastyczności w podejściu do nowych zadań i chęci tworzenia świetnych gier nawet jeśli oznacza to ciężką i żmudną pracę Co oferujemy: Pracę przy naprawdę dużych i prestiżowych projektach, przeznaczonych na górne półki w sklepach całego świata Pomoc przy opanowaniu nowych narzędzi potrzebnych do pracy w naszych biurach Fajną i towarzyską atmosferę pracy, włącznie z LAN-party, pinball-party, boxing-party (Adamek nas natchnął) i wieloma innymi formami biurowej rozrywki Dobre wynagrodzenie, możliwość awansu i inne opcje z pakietu „Standard” Praca wyłącznie w siedzibie firmy w Gliwicach lub Katowicach. Jeśli spełniasz powyższe warunki, prosimy o przesłanie portfolio i informacji o sobie na adres [email protected]. Proszę nie przysyłać paczek po kilkadziesiąt mega, i tak oglądamy i dyskutujemy tylko najlepsze prace. Edytowane 8 Styczeń 2010 przez KLICEK
Rekomendowane odpowiedzi