Markus King Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Witam! Nie wiem za bardzo jak nazwać mój problem, ale wyjaśnię dokładnie o co mi chodzi. Otóż przy minach twarzy jakie zrobiłem w morphie ( 3ds max 9 ) chciałbym oczywiście dodać też zmarszczki lub rumieńce na polikach podczas śmiechu. Chodzi tu chyba o zmianę tekstury w odpowiednich kanałach ( bump - zmarszczki i diffuse - rumieńce ) przy wybranych minach. Czy to się animuje normalnie, bo z tego co wiem to animacja tekstury przebiega zupełnie inaczej niż animacja przemieszczenia, deformacji, rotacji? Bardzo proszę o pomoc w tym temacie! Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markus King Napisano 11 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2010 Dzięki!Dzięki! Całkiem niezły jest ten modyfikator! Jeśli chodzi o rumieńce, to i tak będę musiał je animować bezpośrednio na modelu głównym w edytorze materiałów pomiędzy kluczami, bo nie idzie wraz z morphem! Twoja odpowiedź bardzo mi pomogła i naprowadziła na odpowiedni tor! Dzięki i pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekD Napisano 18 Styczeń 2010 Share Napisano 18 Styczeń 2010 mozna spróbować zautomatyzować rumieńce przez wireparameters, sprawdzic stan kanalu morfe jak przekracza pewna wartosc to w kanale materialu blend zwieksza mix_ammount to samo do zmarszczek, tylko raczej bumpem, bo displacem trza duze zageszczenie siatki robic, choc tu mozna by tez pokombinowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się