kowal1916 Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 Witam, mam maly problem i jednoczesnie pytanie. .mam scene zawierajaca 5 domow jednorodzinych, budynek urzedu i stacje benzynowa, wszystko wraz z otoczeniem. .wszystkie materialy VrayMtl. .wszystkie ujecia renderowane byly z VrayPhysicalCam i bylemk zadowolony z ustawien swiatla i materialow. .teraz chcialbym wykonac render z widoku Vievportu Top ale po renderze pojawia sie biala plama i nic wiecej. .ustawiajac natomiast VrayPhysicalCam od gory zawsze jest jakas perspektywa, a mi zalezy na tym, zeby bylo to ujecie pokazujace RZUT sceny. czy jest to mozliwe do zrealizowania? czy moze sobie to odpuscic? z gory dzieki za odpowiedz. pozdro.
mirach Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 Jak masz scene ustawiona pod VrayPhysCam to z innych ujec nie wyrenderujesz za latwo. Tu nie chodzi o to ze vray nie widzi materialow, ale o to ze scena jest baaaaardzo jasna. Jesli renderowanie z kamery odpada zupelnie pozostaje ci zjechac z jasnoscia swiatla ostro w dol, ale podejzewam ze bedziesz musial sie troche pobawic zeby uzyskac taki sam efekt jak z vraycama.
kowal1916 Napisano 11 Styczeń 2010 Autor Napisano 11 Styczeń 2010 zjezdzam ostro z jasnosci ale materialy wtedy robia sie takie plmaiaste np. VrayMtl w kolorze bialym po renderze jest bialym z duza iloscia ciemnoszarych plam;/
kowal1916 Napisano 11 Styczeń 2010 Autor Napisano 11 Styczeń 2010 wyglada to mniej wiecej tak jak na obrazku ponizej w zaleznosci od mocy swiatla, plamy zostaja tak czy inaczej;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się