Napisano 11 Styczeń 201015 l Witam, mam maly problem i jednoczesnie pytanie. .mam scene zawierajaca 5 domow jednorodzinych, budynek urzedu i stacje benzynowa, wszystko wraz z otoczeniem. .wszystkie materialy VrayMtl. .wszystkie ujecia renderowane byly z VrayPhysicalCam i bylemk zadowolony z ustawien swiatla i materialow. .teraz chcialbym wykonac render z widoku Vievportu Top ale po renderze pojawia sie biala plama i nic wiecej. .ustawiajac natomiast VrayPhysicalCam od gory zawsze jest jakas perspektywa, a mi zalezy na tym, zeby bylo to ujecie pokazujace RZUT sceny. czy jest to mozliwe do zrealizowania? czy moze sobie to odpuscic? z gory dzieki za odpowiedz. pozdro.
Napisano 11 Styczeń 201015 l Jak masz scene ustawiona pod VrayPhysCam to z innych ujec nie wyrenderujesz za latwo. Tu nie chodzi o to ze vray nie widzi materialow, ale o to ze scena jest baaaaardzo jasna. Jesli renderowanie z kamery odpada zupelnie pozostaje ci zjechac z jasnoscia swiatla ostro w dol, ale podejzewam ze bedziesz musial sie troche pobawic zeby uzyskac taki sam efekt jak z vraycama.
Napisano 11 Styczeń 201015 l Autor zjezdzam ostro z jasnosci ale materialy wtedy robia sie takie plmaiaste np. VrayMtl w kolorze bialym po renderze jest bialym z duza iloscia ciemnoszarych plam;/
Napisano 11 Styczeń 201015 l Autor wyglada to mniej wiecej tak jak na obrazku ponizej w zaleznosci od mocy swiatla, plamy zostaja tak czy inaczej;/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto