Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam maly problem i jednoczesnie pytanie.

 

.mam scene zawierajaca 5 domow jednorodzinych, budynek urzedu i stacje benzynowa, wszystko wraz z otoczeniem.

.wszystkie materialy VrayMtl.

.wszystkie ujecia renderowane byly z VrayPhysicalCam i bylemk zadowolony z ustawien swiatla i materialow.

 

.teraz chcialbym wykonac render z widoku Vievportu Top ale po renderze pojawia sie biala plama i nic wiecej.

.ustawiajac natomiast VrayPhysicalCam od gory zawsze jest jakas perspektywa, a mi zalezy na tym, zeby bylo to ujecie pokazujace RZUT sceny.

 

 

czy jest to mozliwe do zrealizowania? czy moze sobie to odpuscic?

 

z gory dzieki za odpowiedz. pozdro.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak masz scene ustawiona pod VrayPhysCam to z innych ujec nie wyrenderujesz za latwo. Tu nie chodzi o to ze vray nie widzi materialow, ale o to ze scena jest baaaaardzo jasna.

Jesli renderowanie z kamery odpada zupelnie pozostaje ci zjechac z jasnoscia swiatla ostro w dol, ale podejzewam ze bedziesz musial sie troche pobawic zeby uzyskac taki sam efekt jak z vraycama.

Napisano
  • Autor

zjezdzam ostro z jasnosci ale materialy wtedy robia sie takie plmaiaste np. VrayMtl w kolorze bialym po renderze jest bialym z duza iloscia ciemnoszarych plam;/

Napisano
  • Autor

wyglada to mniej wiecej tak jak na obrazku ponizej w zaleznosci od mocy swiatla, plamy zostaja tak czy inaczej;/

 

plamy.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności