Napisano 24 Kwiecień 200420 l Cze. Chcę zrobić krótką animacyjkę pieca piekarniczego firmy \"Complex\", która będzie przedstawiała oczywiście piec... :P W piecu ma nastąpić wybuch i z komór wypiekowych mają wydostać się płomienie. Chciałbym zrobić także ujęcie z wnętrza komory wypiekowej pieca, gdy ogień zbliża się do kamer - w zwolnieniu. I tu pojawiają się problemy...:(: Jak zrobić hiperrealistycznny ogień (mając do dyspozycji maxa 6 +afterburna)? Poza tym w próbnym renderze animacji z próbnymi materiałami wszystko jakoś dziwnie miga, pojawiają się tragiczne cienie itp. dlaczego tak się dzieje i jak się tego pozbyć? W scenie ma być także kurz latający (coś w stylu tego kurzy z \"Undo\") oraz górne światło z volume light, ale za cholere nie wiem jak to stworzyć w vrayu.... video1 video2
Napisano 24 Kwiecień 200420 l Widzialem afterburn`a w akcji musze przyznac ze efekty jakie produkuje robia wrazenie, nie mialem z nim doczynienia z racji tego ze jak narazie nie ma go pod maya. Jesli chodzi o to migania to wynika to z zbyt malej liczby fotonow i liczby FG rays ew. mozliwe ze nawet FG nie jest wlaczone i dlatego ten efekt jest tak widoczny, to jesli chodzi o mental ray w VRAY pewnie sie to inaczej nazywa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto