gonnog Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 Witam Znacie może jakiś dobry sposób na modelowanie otworów i skomplikowanych kształtów na z góry zdefiniowanej powierzchni, aby nie zmieniła ona kształtu przy smoothowaniu? Mam z tym problemy straszne. Np. Mam cylinder i chcę wyciąc jakiś kawałek po jego bokach, tak ,aby nie pokazały mi sie jakieś krawędzie na okrągłej części po turbo smoothie, żeby wszystko ładnie przechodziło. Takie coś znalazłem żeby to zobrazować troche : http://www.cad.pl/rys/tlumik.JPG Jak np w tym wycięto tą dziurę na tej "piersiówkowej" geometrii? Nie chce używać booleana, z wiadomych powodów :P
indian Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 może cutem, a co do booleana http://max3d.pl/tut.php?id=271
PICsell Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 Wystarczy skasować poligony z tego cylindra, możesz też mapować takie rzeczy w slocie opacity.
Gość Setesh Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 może to ci się przyda(stety/niestety trzeba się zalogować) http://area.autodesk.com/tutorials/cylindrical_chainmail
ptaszek Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 Tak tak.. tekstura z opacity w tym przypadku to dobry pomysl :) mozesz tez zagescic siatke i poprostu usunac niepotrzebne poly jak pisal indian
gonnog Napisano 17 Styczeń 2010 Autor Napisano 17 Styczeń 2010 Dzięki wielki. W sumie nie pomyślałem żeby to wyciąć po smoothie :P A opacity zaraz sie zainteresuje, wygląda na bardzo użyteczne. Dzieki
Rekomendowane odpowiedzi