Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Znacie może jakiś dobry sposób na modelowanie otworów i skomplikowanych kształtów na z góry zdefiniowanej powierzchni, aby nie zmieniła ona kształtu przy smoothowaniu? Mam z tym problemy straszne. Np. Mam cylinder i chcę wyciąc jakiś kawałek po jego bokach, tak ,aby nie pokazały mi sie jakieś krawędzie na okrągłej części po turbo smoothie, żeby wszystko ładnie przechodziło. Takie coś znalazłem żeby to zobrazować troche : http://www.cad.pl/rys/tlumik.JPG Jak np w tym wycięto tą dziurę na tej "piersiówkowej" geometrii? Nie chce używać booleana, z wiadomych powodów :P

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki wielki.

W sumie nie pomyślałem żeby to wyciąć po smoothie :P

A opacity zaraz sie zainteresuje, wygląda na bardzo użyteczne. Dzieki




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności