Napisano 16 Styczeń 201015 l Witam Znacie może jakiś dobry sposób na modelowanie otworów i skomplikowanych kształtów na z góry zdefiniowanej powierzchni, aby nie zmieniła ona kształtu przy smoothowaniu? Mam z tym problemy straszne. Np. Mam cylinder i chcę wyciąc jakiś kawałek po jego bokach, tak ,aby nie pokazały mi sie jakieś krawędzie na okrągłej części po turbo smoothie, żeby wszystko ładnie przechodziło. Takie coś znalazłem żeby to zobrazować troche : http://www.cad.pl/rys/tlumik.JPG Jak np w tym wycięto tą dziurę na tej "piersiówkowej" geometrii? Nie chce używać booleana, z wiadomych powodów :P
Napisano 16 Styczeń 201015 l Wystarczy skasować poligony z tego cylindra, możesz też mapować takie rzeczy w slocie opacity.
Napisano 16 Styczeń 201015 l może to ci się przyda(stety/niestety trzeba się zalogować) http://area.autodesk.com/tutorials/cylindrical_chainmail
Napisano 16 Styczeń 201015 l Tak tak.. tekstura z opacity w tym przypadku to dobry pomysl :) mozesz tez zagescic siatke i poprostu usunac niepotrzebne poly jak pisal indian
Napisano 17 Styczeń 201015 l Autor Dzięki wielki. W sumie nie pomyślałem żeby to wyciąć po smoothie :P A opacity zaraz sie zainteresuje, wygląda na bardzo użyteczne. Dzieki