Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Znacie może jakiś dobry sposób na modelowanie otworów i skomplikowanych kształtów na z góry zdefiniowanej powierzchni, aby nie zmieniła ona kształtu przy smoothowaniu? Mam z tym problemy straszne. Np. Mam cylinder i chcę wyciąc jakiś kawałek po jego bokach, tak ,aby nie pokazały mi sie jakieś krawędzie na okrągłej części po turbo smoothie, żeby wszystko ładnie przechodziło. Takie coś znalazłem żeby to zobrazować troche : http://www.cad.pl/rys/tlumik.JPG Jak np w tym wycięto tą dziurę na tej "piersiówkowej" geometrii? Nie chce używać booleana, z wiadomych powodów :P

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wystarczy skasować poligony z tego cylindra, możesz też mapować takie rzeczy w slocie opacity.

Napisano

Tak tak.. tekstura z opacity w tym przypadku to dobry pomysl :) mozesz tez zagescic siatke i poprostu usunac niepotrzebne poly jak pisal indian

Napisano
  • Autor

Dzięki wielki.

W sumie nie pomyślałem żeby to wyciąć po smoothie :P

A opacity zaraz sie zainteresuje, wygląda na bardzo użyteczne. Dzieki

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności