Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Znacie może jakiś dobry sposób na modelowanie otworów i skomplikowanych kształtów na z góry zdefiniowanej powierzchni, aby nie zmieniła ona kształtu przy smoothowaniu? Mam z tym problemy straszne. Np. Mam cylinder i chcę wyciąc jakiś kawałek po jego bokach, tak ,aby nie pokazały mi sie jakieś krawędzie na okrągłej części po turbo smoothie, żeby wszystko ładnie przechodziło. Takie coś znalazłem żeby to zobrazować troche : http://www.cad.pl/rys/tlumik.JPG Jak np w tym wycięto tą dziurę na tej "piersiówkowej" geometrii? Nie chce używać booleana, z wiadomych powodów :P

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wystarczy skasować poligony z tego cylindra, możesz też mapować takie rzeczy w slocie opacity.

Napisano

Tak tak.. tekstura z opacity w tym przypadku to dobry pomysl :) mozesz tez zagescic siatke i poprostu usunac niepotrzebne poly jak pisal indian

Napisano
  • Autor

Dzięki wielki.

W sumie nie pomyślałem żeby to wyciąć po smoothie :P

A opacity zaraz sie zainteresuje, wygląda na bardzo użyteczne. Dzieki

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.