Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam problem. Stworzylam szkielet do modelu mrówki, jak go łączę (cały mesh z bip01), to przy ruszaniu koścmi ręki, szkielet odrywa się od ręki całkowicie, kości same się ruszają, a model pozostaje nieruchomy.

 

Jak mam zrobić, żeby cały szkielet był przyczepiony do mesha? żeby każdą ręką dało się ruszać itd?

 

I jeszcze jedno pytanie odnośnie bipeda: można go edytować tak, jak każdy inny obiekt w 3ds za pomocą edit mesh/poly itd?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeśli chodzi o podłączenie modelu pod bipeda to nie jestem pewien bo używałem tego może raz w życiu, ale chyba modyfikator physique jest od takich operacji. Jeśli Twój szkielet jest z bones albo im podobnych pobaw się modyfikatorem skin i tam zamiast ustawiać envelopes spróbuj przypisywać forces na poziomie verticles (o samym narzędziu możesz poczytać w maxowym helpie jest ładnie wytłumaczone o ile dobrze pamiętam).

 

co do modyfikacji bipeda, raczej nie, a jeśli da się go tak edytować, napewno zmieni się mesh i nie będzie już rigiem.

 

Salve

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności