Napisano 17 Styczeń 201015 l Witam. Mam problem. Stworzylam szkielet do modelu mrówki, jak go łączę (cały mesh z bip01), to przy ruszaniu koścmi ręki, szkielet odrywa się od ręki całkowicie, kości same się ruszają, a model pozostaje nieruchomy. Jak mam zrobić, żeby cały szkielet był przyczepiony do mesha? żeby każdą ręką dało się ruszać itd? I jeszcze jedno pytanie odnośnie bipeda: można go edytować tak, jak każdy inny obiekt w 3ds za pomocą edit mesh/poly itd?
Napisano 17 Styczeń 201015 l jeśli chodzi o podłączenie modelu pod bipeda to nie jestem pewien bo używałem tego może raz w życiu, ale chyba modyfikator physique jest od takich operacji. Jeśli Twój szkielet jest z bones albo im podobnych pobaw się modyfikatorem skin i tam zamiast ustawiać envelopes spróbuj przypisywać forces na poziomie verticles (o samym narzędziu możesz poczytać w maxowym helpie jest ładnie wytłumaczone o ile dobrze pamiętam). co do modyfikacji bipeda, raczej nie, a jeśli da się go tak edytować, napewno zmieni się mesh i nie będzie już rigiem. Salve
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto