nutelka Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 Witam. Mam problem. Stworzylam szkielet do modelu mrówki, jak go łączę (cały mesh z bip01), to przy ruszaniu koścmi ręki, szkielet odrywa się od ręki całkowicie, kości same się ruszają, a model pozostaje nieruchomy. Jak mam zrobić, żeby cały szkielet był przyczepiony do mesha? żeby każdą ręką dało się ruszać itd? I jeszcze jedno pytanie odnośnie bipeda: można go edytować tak, jak każdy inny obiekt w 3ds za pomocą edit mesh/poly itd?
mort Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 jeśli chodzi o podłączenie modelu pod bipeda to nie jestem pewien bo używałem tego może raz w życiu, ale chyba modyfikator physique jest od takich operacji. Jeśli Twój szkielet jest z bones albo im podobnych pobaw się modyfikatorem skin i tam zamiast ustawiać envelopes spróbuj przypisywać forces na poziomie verticles (o samym narzędziu możesz poczytać w maxowym helpie jest ładnie wytłumaczone o ile dobrze pamiętam). co do modyfikacji bipeda, raczej nie, a jeśli da się go tak edytować, napewno zmieni się mesh i nie będzie już rigiem. Salve
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się