Napisano 21 Styczeń 201015 l Witam wszystkich. Pracuje na 3dsmax 2008 i jak do tej pory nie było problemu proste budynki nie przekraczające 500 000 poly - ok. Jednak im moje budynki się zwiększały i zyskiwały detale bądź ogólnie gabarytowo były większe zaczęły się schody przy 1 mln poly render w mental ray pada, a powyżej 1,5 mln pada max. Pogooglowałem trochę i dostałem sprzeczne informacje raz ze to wina ramu mam 2GB a raz ze to za słaby procek. I teraz jak to jest? moje parametry to win xp home Ram 2GB 2x1gb płyta Asus m2n4 - sli procek athlon 64 dual core 4600+ grafika choć nie wiem czy to ważne nvidia geforce 7900 gs I teraz bardziej precyzyjne pytanie. Co mam pozmieniać żebym mógł swobodnie do 5 6 mln poly pracować? Z góry dzięki za jakieś informacje :)
Napisano 21 Styczeń 201015 l To problem ramu. Myślę że powinieneś dostosować scenę do sprzętu. Poszukać, popytać jak oszczędzać pamięć. Ramik i tak dokup bo jest na tyle tani że cena nie jest już barierą.
Napisano 21 Styczeń 201015 l Czyli tak jak sądziłem, że to wina ramu. Teraz pytanie czy dokupienie z 2GB ramu załatwi sprawę? czy procek np nie będzie mi spowalniał ramu? No i wiadomo muszę się przesiąść na system 64. Wole w sumie dostosować sprzęt do sceny bo stać w miejscu to marna to nauka :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto