Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich.

 

Pracuje na 3dsmax 2008 i jak do tej pory nie było problemu proste budynki nie przekraczające 500 000 poly - ok.

Jednak im moje budynki się zwiększały i zyskiwały detale bądź ogólnie gabarytowo były większe zaczęły się schody przy 1 mln poly render w mental ray pada, a powyżej 1,5 mln pada max.

 

Pogooglowałem trochę i dostałem sprzeczne informacje raz ze to wina ramu mam 2GB a raz ze to za słaby procek. I teraz jak to jest?

 

moje parametry to

win xp home

Ram 2GB 2x1gb

płyta Asus m2n4 - sli

procek athlon 64 dual core 4600+

grafika choć nie wiem czy to ważne nvidia geforce 7900 gs

 

I teraz bardziej precyzyjne pytanie. Co mam pozmieniać żebym mógł swobodnie do 5 6 mln poly pracować?

Z góry dzięki za jakieś informacje :)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To problem ramu. Myślę że powinieneś dostosować scenę do sprzętu. Poszukać, popytać jak oszczędzać pamięć.

Ramik i tak dokup bo jest na tyle tani że cena nie jest już barierą.

Napisano

Czyli tak jak sądziłem, że to wina ramu. Teraz pytanie czy dokupienie z 2GB ramu załatwi sprawę? czy procek np nie będzie mi spowalniał ramu? No i wiadomo muszę się przesiąść na system 64.

Wole w sumie dostosować sprzęt do sceny bo stać w miejscu to marna to nauka :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności