Napisano 26 Kwiecień 200420 l Mam zrobiona postac i zanimowalem ja ze sobie siedzi na lawce i gra na gitarce i teraz chcialbym zrobic ze podskoczy nagle do gory i stanie ze tak napisze nogami na lawce ??jak to zrobic zeby ja przesunac ,bo cos za bardzo nie che mi sie ta postac przesunac ,jedynie sama siatke bez bipeda da sie przesunac,pomocy???
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Ale po kiego grzyba chcesz przesunąć siatkę bez bipeda? Przecież to biped służy do animacji i jesli postać jest ustawiona na bipedzie to właśnie jego powienieneś zanimować... jeśli masz z tym problem, to zwróć uwagę, że biped ma klucze poziome i pionowe osobno... może masz aktywne tylko jedne... Przełącz sobie, zanimuj bipeda i heja! :)
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Autor wielkie \"thanks\" zapomnialem o tym ze sa odzielne klucze :P,no siatki przesuwac nie chcialem tylko po prostu napisalem ze tylko siatke dalo sie przesunac ,teraz to banalne :P,zabieram sie za dalsza animacje ,moze cos podesle jak ukoDcze :) ,a jeszcze takie pytanko ,cos jest nie tak ustawione jesli przy zginaniu naprzyklad nogi wykrzywia mi sie siatka w zgieciu nogi?? albo w niektórych miejscach jest siatka dziwnie krzywa nie tak jak zostala zbudowana ,nastapilo to dopiero jak zaczalem animowac postac ,pozdroofka
Napisano 5 Maj 200420 l Tak.. to nieporządany efekt za zwyczaj. Jest to kwestia ustawień deformaji.. tzw. envelopes. Każda kość ma zakresy deformaji, na jaką część siatki ma wpływać... to ustawienia tych zakresów decydują jak siatka się odkształca... najprościej mówiać... a że temat jest głęboki... to pewno jeszcze keidyś do tego wrócimy.
Napisano 6 Maj 200420 l Autor Niewiele mi to pomoglo ale musze jakos sam do tego dojsc ,thx za odpowiedz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto