graphic Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Mam już kompletną postać z riggiem. Znalazłem gdzieś w sieci darmowe pliki mocap i mam problem. Otóż po załadowaniu mocapu do bipeda postać dziwnie unosi ramiona niezależnie od ruchu jaki wykonuje. Całość rusza się dobrze tylko te ramiona dziwne są. Ładuje ten mocap nie zmieniając żadnych parametrów. Jakieś sugestie?
graphic Napisano 26 Styczeń 2010 Autor Napisano 26 Styczeń 2010 Są uniesione do góry co wygląda nienaturalnie. Czy takie mocapy to są robione pod jakieś standardowe wymiary kości? Testuje na różnych bipedach i zawsze ramiona są podniesione.
Tomasz_87 Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 najprostrzym sposobem ale tez i troche czasochlonnym bedzie ingerowanie w klatki kluczowe, obnizenie ich o tyle ile potrzebujesz, poprostu zaznacz wszystkie klucze ramion i obniz je albo podnies o tyle ile potrzebujesz chyba ze calsoc bedzie zle wygladala i bedzie trzeba zmieniac wszystko. ewentualnie mozesz tez usunac klucze rąk i importowac calosc z innej sesji mocap ktora bedzie pasowala do tej ktora masz juz imporotwaną :) calosc od du*y strony, no ale mozna i tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się