mateusz1985 Napisano 3 Luty 2010 Share Napisano 3 Luty 2010 Witam - potrzebuję pomocy przy opisie sposobów tworzenia wody w 3ds max Jest to temat mojego projektu. Będę porównywać rożne metody wymodelowana wody jak i jej animacji. Różne pluginy, tekstury. Wszystko planuje robić na w maxie 2009 na mentalu. Prosiłbym o wasze propozycje, sugestie, doświadczenie. A moża powstanie ciekawy wątek który będzie opisywać wszystko co najciekawsze związane z wodą. Pozdrawiam Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 3 Luty 2010 Share Napisano 3 Luty 2010 A jakiej wody? Powierzchni oceanu czy płynącej jak z butelki do szklanki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz1985 Napisano 4 Luty 2010 Autor Share Napisano 4 Luty 2010 Planuję zacząć od szklanek a zakończyć na rzekach, oceanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 5 Luty 2010 Share Napisano 5 Luty 2010 tu jest fajny tutek http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/3dsmax_water_surface/water_surface_02.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz1985 Napisano 14 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2010 problem. Zatrzymałem się przy Particle Flow. Stworzyłem scenę wpadających cząsteczek do pudełka. Grawitacja i undeflector dodany. Stworzyłem BlobMesh połączyłem z cząstkami, dodałem na niego materiał wody ale problem mój polega na tym, że Blobmesh nie łączy się za bardzo między sobą. Czy istnieje coś innego zamiast blobmesh dzięki czemu uzyskam efekt wpadającej wody do pudełka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 15 Kwiecień 2010 Share Napisano 15 Kwiecień 2010 mozr tobie potrzebny realflow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz1985 Napisano 15 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2010 Guru realflow zostawię na później. Chciałbym na razie zrobić efekt wody w Particle Flow i go opisać - potrzebuję to do projektu a widziałem, że jest to możliwe tą metodą tylko pewnie problem z ustawieniami albo innym obiektem zamiast BlobMesh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi