Napisano 9 Luty 201015 l Witam. Dopiero od niedawna zaczalem prace z 3ds maxem i juz mam pewien problem ;p otoz jak widac na screenach, ruszanie chocby stopami bipeda, sprawiaja ze ze jego stawy jakby sie rozciagaly, przemieszczaly.. Nie sa scisle polaczone ze soba.. Nawet nie wiem jak to nazwac ;p w ustawieniach bipeda nic nie zmienialem, modyfikowalem jedynie ksztalt za pomoca Editable Poly.. Co prawda moglbym uksztaltowac bipeda od nowa, bo to nie bylby problem, tylko ze ja chcialbym wiedziec jak takie cos mozna naprawic (tak na przyszlosc).. Z gory dzieki ;)
Napisano 10 Luty 201015 l takie rzeczy to sie skaluje tylko jednorodnie albo niejednorodnie a jak ty to w editepolu zrobiles to nie wnikam. moze to byc powod.
Napisano 10 Luty 201015 l ahh masz racje guru ;p edytowanie w poly zmienilo mi tylko rozmiary obiektu a linia ruchu zostala taka dluga jak u standardowego bipeda ;) ponownie rozciagnalem w poly, zeskalowalem i teraz jest juz ok ;p
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto