Skocz do zawartości

biped, problem


Rekomendowane odpowiedzi

Gość radek_sps
Napisano

Witam. Dopiero od niedawna zaczalem prace z 3ds maxem i juz mam pewien problem ;p otoz jak widac na screenach, ruszanie chocby stopami bipeda, sprawiaja ze ze jego stawy jakby sie rozciagaly, przemieszczaly.. Nie sa scisle polaczone ze soba.. Nawet nie wiem jak to nazwac ;p w ustawieniach bipeda nic nie zmienialem, modyfikowalem jedynie ksztalt za pomoca Editable Poly.. Co prawda moglbym uksztaltowac bipeda od nowa, bo to nie bylby problem, tylko ze ja chcialbym wiedziec jak takie cos mozna naprawic (tak na przyszlosc).. Z gory dzieki ;)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

takie rzeczy to sie skaluje tylko jednorodnie albo niejednorodnie a jak ty to w editepolu zrobiles to nie wnikam. moze to byc powod.

Gość radek_sps
Napisano

ahh masz racje guru ;p edytowanie w poly zmienilo mi tylko rozmiary obiektu a linia ruchu zostala taka dluga jak u standardowego bipeda ;) ponownie rozciagnalem w poly, zeskalowalem i teraz jest juz ok ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności