Gość radek_sps Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 Witam. Dopiero od niedawna zaczalem prace z 3ds maxem i juz mam pewien problem ;p otoz jak widac na screenach, ruszanie chocby stopami bipeda, sprawiaja ze ze jego stawy jakby sie rozciagaly, przemieszczaly.. Nie sa scisle polaczone ze soba.. Nawet nie wiem jak to nazwac ;p w ustawieniach bipeda nic nie zmienialem, modyfikowalem jedynie ksztalt za pomoca Editable Poly.. Co prawda moglbym uksztaltowac bipeda od nowa, bo to nie bylby problem, tylko ze ja chcialbym wiedziec jak takie cos mozna naprawic (tak na przyszlosc).. Z gory dzieki ;)
guru Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 takie rzeczy to sie skaluje tylko jednorodnie albo niejednorodnie a jak ty to w editepolu zrobiles to nie wnikam. moze to byc powod.
Gość radek_sps Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 ahh masz racje guru ;p edytowanie w poly zmienilo mi tylko rozmiary obiektu a linia ruchu zostala taka dluga jak u standardowego bipeda ;) ponownie rozciagnalem w poly, zeskalowalem i teraz jest juz ok ;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się