Dor Napisano 10 Luty 2010 Share Napisano 10 Luty 2010 Czy jest jakiś sposób na uproszczenie siatki tak, żeby możliwie mało zepsuć przy tym koordynaty tekstury? Czy można np. robić tak "Target weld", żeby koordynaty były brane z drugiego wierzchołka? Zawsze bierze te złe. Samemu, można połączyć jeden z drugim, a potem drugi na miejsce pierwszego przesunąć (wyniki czasem są do kitu, ale działa jako-tako). Może jest jakiś inny sposób? (wiem wiem, o optymalizacji trzeba myśleć wcześnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się