Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy jest jakiś sposób na uproszczenie siatki tak, żeby możliwie mało zepsuć przy tym koordynaty tekstury?

 

Czy można np. robić tak "Target weld", żeby koordynaty były brane z drugiego wierzchołka? Zawsze bierze te złe. Samemu, można połączyć jeden z drugim, a potem drugi na miejsce pierwszego przesunąć (wyniki czasem są do kitu, ale działa jako-tako).

 

Może jest jakiś inny sposób?

 

 

(wiem wiem, o optymalizacji trzeba myśleć wcześnie)

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności